15 грудня 2017 ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ
Відомості про район
Нормативно-правова база
Регуляторна політика
Прес-центр
Інвестиційний довідник
  • Публічна інформація
  • Реформи в Україні
  • Запобігання проявам корупції
  • Державний реєстр виборців
  • Центр зайнятості інформує
  • Оголошення
  • Громадська рада при РДА
  • Безоплатна правова допомога
  • Вивчення громадської думки
  • РДА звітує
  • Центр надання адмін послуг
  • Правове забезпечення
  • Ресурсний центр громад
  • Генеральні плани
  • Децентралізація влади
  • Соціальний захист населення
  • Пенсійний фонд інформує
  • Територіальний центр
  • Очищення влади
  • Використання бюджетних коштів
  • Енергоефективність
  • Звернення громадян
  • Містобудівні умови та обмеження
  • АРХІВ НОВИН

    « Грудень 2017 »
    Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
            1 2 3
    4 5 6 7 8 9 10
    11 12 13 14 15 16 17
    18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30 31

    П'ятниця, 01 липня 2016 00:00

    ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВИКОРИСТАННЯ БЮДЖЕТНИХ КОШТІВ ПРИ КАЗНАЧЕЙСЬКОМУ ОБСЛУГОВУВАННІ

    Автор
    Оцініть матеріал!
    (1 Голосувати)

    Про стан казначейського обслуговування державного та місцевих бюджетів Камінь-Каширського району за 9 місяців 2017  року

    На обслуговуванні в управлінні Державної казначейської служби України у Камінь – Каширському районі перебуває 77 розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, включених до мережі у 2017 році, яким відкрито 1002 рахунків за видатками, з них: по державному бюджету 9 розпорядників коштів державного бюджету, яким відкрито 43 рахунки за видатками; по місцевих бюджетах  46 головних розпорядників коштів місцевих бюджетів, яким відкрито 934 рахунки за видатками; 22 одержувачів коштів місцевих бюджетів, яким відкрито 18 рахунків та інших клієнтів – 2, яким відкрито  7 видаткових рахунки.

               За даними звітності за ІІІ квартали 2017 року до державного бюджету по Камінь — Каширському району надійшло 21081,3 тис.грн.

               Найбільшу питому вагу в загальній сумі надходжень до загального фонду державного бюджету складає : податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати (код 11010100) — 49,62 % (10461,00 тис.грн.); військовий збір (код 11011000) — 19,58 % ( 4127,9 тис.грн.); Податок на додану вартість з вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) (код 14060100) — 15,36 % (3238,7 тис.грн.);  Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування (код 13010100) — 6,44  % (1357,8 тис.грн.) Частина чистого прибутку (доходу) господарських організацій (державних унітарних підприємств та їх об'єднань), що вилучається до державного бюджету відповідно до закону (код 21010100)-4,98% (1050,4 тис.грн.)

          

               За даними звітності за 9 місяців 2017 року до місцевих бюджетів району станом на 01.10.2017 року надійшло (без врахування міжбюджетних трансфертів та власних надходжень бюджетних установ)  51855,3 тис.грн., що становить 86 % виконання річного розпису доходів на 2017 рік (60226,0 тис.грн.). Крім того, в район надійшли офіційні трансферти всього в сумі    424269,7 тис.грн.(або 76,1 % до річного призначення в сумі 557357,7 тис.грн.) з них : базова дотація з державного бюджету надійшла в сумі 25129,5 тис.грн. (або  75 до річного призначення в сумі 33506,1 тис.грн.);   

           субвенція з державного бюджету надійшла в район в сумі  376328,2 тис.грн.(або 76,2% до річного призначення в сумі 493435,8тис.грн.).                                                                                                 

             Найбільшу питому вагу у надходженнях загального та спеціального фонду місцевих бюджетів становлять податкові надходження 86% ( 44573,2.грн.), з них :  податок на доходи фізичних осіб —  59% ( 26332,2 тис.грн.) та місцеві податки — 25 % (12938,5 тис.грн.), з них єдиний податок —  61,8% (7997,4 тис.грн.).

               За 9 місяців 2017 року  з державного бюджету відкрито асигнувань у обсязі  255346,9 тис.грн.  (з урахуванням міжбюджетних трансфертів), що складає  74%  річних бюджетних призначень (343430,6 тис.грн.). Касові видатки по відкритих асигнуваннях проведено на загальну суму 238746,5тис.грн. або на 69 % . Найбільша питома вага серед касових видатків : освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам —44%  (105776,4 тис.грн.); медична субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам — 14,6 % (34928,9 тис.грн.); базова дотація —  10,5 %  (25129,5 тис.грн.); державні програми соціального захисту населення —  11,1 % (26449,3 тис.грн.). Залишок невикористаних відкритих асигнувань на 01.10.2017  - 16,6 тис. грн.    

          На 2017 рік Бюджетним кодексом України передбачено значні зміни у видатковій частині державного,місцевих бюджетів і міжбюджетних відносинах.

               З урахуванням змін, внесених до Бюджетного кодексу України, в 2017 році міжбюджетні відносини передбачаються лише між державним бюджетом і обласним, районним бюджетами та бюджетами об”єднань територіальних громад, що будуть створені в ході адміністративно-територіальної реформи. Здійснення витрат бюджетів сіл та міст в 2017 році відбуватиметься виключно за рахунок доходів відповідних бюджетів.  

          Обсяг видатків місцевих бюджетів Камінь — Каширського району, прове-дених за ІІІ квартали 2017 року , становить  479755,2 тис.грн. або освоєні на 76% до річних кошторисних призначень (6320005,8 тис.грн.) . Найбільша питома вага серед касових видатків мають захищені видатки —  95 % 455819,7 тис.грн.), з них: оплата праці і нарахування на заробітну плату — 35,7 % (162739,6 тис.грн.); оплата комунальних послуг та енергоносіїв —2,0 % (9117,9 тис.грн.); дослідження і розробки, окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм -  8,3% (38160,9 тис.грн.); субсидії та поточні трансферти населенню району —  3,3 % 15168,3 тис.грн.) .  Незахищені касові  видатки в питомій вазі до загальних касових видатків за 9 місяців 2017 року  складають в сумі 23935,5 тис.грн., або 5 %, з них капітальні видатки склали 40% (9470,3 тис.грн.)

             Станом на 01.10.2017 року по загальному фонду державного бюджету кредиторська заборгованість склала в сумі 1790,1 тис. грн. (в т.ч.трансферти населенню по соціальному захисту – 1774,3 тис.грн ). По загальному фонду місцевих бюджетів кредиторська заборгованість на 01 жовтня 2017  року склала в сумі 15 142 тис.грн., з них пільги та субсидії населенню району – 15016,5 тис.грн.), по спеціальному фонду місцевих бюджетів 6,5тис. грн.

            На рахунках місцевих бюджетів станом на 01 жовтня 2017 року знаходяться  кошти в сумі 23072,1 тис. грн.

             Поряд з цим, на органи Держказначейства покладені окремі функції щодо контролю за учасниками бюджетного процесу в частині дотримання ними вимог бюджетного законодавства.

    Особливостями здійснення розрахунково-касового обслуговування бюджетних коштів у січні-вересні 2017 року є здійснення реєстрації платіжних доручень за принципом “картотеки”. Згідно статті 78 Бюджетного кодексу України Управління Казначейства, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, здійснює операції щодо виконання платіжних доручень розпорядників бюджетних коштів, оформлених відповідно до вимог законодавства, на підставі підтвердних документів відповідно до взятих бюджетних зобов”язань та наявних бюджетних асигнувань за видатками місцевих бюджетів протягом п”яти операційних днів з дати надання доручення на здійснення платежу за умови виконання доходів зведеного бюджету України

                 З метою запровадження електронної форми обслуговування клієнтів за допомогою програмно-технічного комплексу “Клієнт казначейства — Казначейство” з використанням надійних засобів електронного цифрового підпису та сучасних інтернет технологій у процесі казначейського обслуговування розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, Державною казначейською службою України запроваджується процес системи дистанційного обслуговування клієнтів за допомогою мережі Інтернет до інформаційних ресурсів Казначейства України .

                 Сучасний стан розвитку телекомунікаційних систем та інформаційних технологій, наявність необхідної нормативно-правової бази щодо використання електронного цифрового підпису створили всі передумови для запровадження повноцінного, юридично значимого, електронного документообігу в органах державної влади.З метою спрощення та оптимізації взаємодії розпорядників та одержувачів бюджетних коштів у процесі казначейського обслуговування в Управлінні Казначейства району розпочато запровадження електронної форми обслуговування клієнтів за допомогою програмно-технічного комплексу “Клієнт казначейства — Казначейство” з використанням надійних засобів електронного цифрового підпису та сучасних інтернет-технологій. При цьому розпорядники та одержувачі бюджетних коштів отримають можливість в режимі реального часу відстежувати стан своїх рахунків, відкритих в Управлінні Казначейства, проходження платежів, отримання виписок за рахунками, тощо. Дистанційне обслуговування дозволить оптимізувати витрати на підтримку процесу виконання бюджетів усіх рівнів завдяки відмові від потоку вхідних та вихідних паперових документів, прискорити обробку інформації, спростити проходження платежів та обслуговування розпорядників бюджетних коштів усіх рівнів, мінімізувати кількість візитів до  Управління Казначейства та скоротити час на їх обслуговування. Інформація, якою обмінюються клієнт і Казначейство, захищена багаторівневою системою безпеки, що включає використання надійних засобів електронного цифрового підпису.

           Варто зазначити, що протягом 9 місяців 2017 року  Управлінням Казначейства не надавались короткотермінові позики місцевим бюджетам для покриття тимчасових касових розривів. Впродовж ІІІ кварталів 2017 року  органами місцевого самоврядування не розміщалися тимчасово вільні залишки коштів на депозитних рахунках в ощадбанку.

    З огляду на вищевикледене вважаємо за необхідне органам місцевого самоврядування, розпорядникам та одержувачам бюджетних коштів:

    - забезпечити вчасне та якісне подання всіх необхідних документів до органів казначейства для оперативного та максимального освоєння всіх виділених бюджетних асигнувань протягом  бюджетного року;

       - організувати роботу щодо зменшення дебіторської та кредиторської заборгованості.

    Переглядів 3344 Останнє редагування Середа, 11 жовтня 2017 11:07
    Розробка: Відділ інформаційних технологій
    апарату Волинської облдержадміністрації
    Інформаційне наповнення:
    Камінь-Каширська районна державна адміністрація
    Усі права на матеріали, розміщені на цьому сайті, належать Камінь-Каширській райдержадміністрації.
    Адреса: 44500, м. Камінь-Каширський, вул. Воля, 2, т/ф. 50486, т. 23332, E-mail: info@kamadm.gov.ua
    © 2014 kamadmin.gov.ua