13 грудня 2018 ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ
Відомості про район
Нормативно-правова база
Регуляторна політика
Прес-центр
Інвестиційний довідник
  • Публічна інформація
  • Запобігання проявам корупції
  • Державний реєстр виборців
  • Центр зайнятості інформує
  • Оголошення
  • Консультативно-дорадчі органи
  • Безоплатна правова допомога
  • Вивчення громадської думки
  • Центр надання адмінпослуг
  • Правове забезпечення
  • Ресурсний центр громад
  • Генеральні плани
  • Децентралізація влади
  • Соціальний захист населення
  • Пенсійний фонд інформує
  • Територіальний центр
  • Очищення влади
  • Використання бюджетних коштів
  • Енергоефективність
  • Звернення громадян
  • Містобудівні умови та обмеження
  • АРХІВ НОВИН

    « Грудень 2018 »
    Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
              1 2
    3 4 5 6 7 8 9
    10 11 12 13 14 15 16
    17 18 19 20 21 22 23
    24 25 26 27 28 29 30
    31            

    П'ятниця, 01 липня 2016 00:00

    ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВИКОРИСТАННЯ БЮДЖЕТНИХ КОШТІВ ПРИ КАЗНАЧЕЙСЬКОМУ ОБСЛУГОВУВАННІ

    Автор
    Оцініть матеріал!
    (1 Голосувати)

    Про стан казначейського обслуговування державного та місцевих бюджетів Камінь-Каширського району за 11 місяців 2018 року

    На обслуговуванні в управлінні Державної казначейської служби України у Камінь – Каширському районі перебуває 67 розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, включених до мережі у 2018 році, яким відкрито 572 рахунки за видатками, з них: по державному бюджету 7 розпорядників коштів державного бюджету, яким відкрито 47 рахунки за видатками; по місцевих бюджетах  45 головних розпорядників коштів місцевих бюджетів, яким відкрито 505 рахунки за видатками; 13 одержувачів коштів місцевих бюджетів, яким відкрито 13 рахунків та інших клієнтів – 2, яким відкрито  7 видаткових рахунки.

               За даними фінансової звітності за 11 місяців 2018 року до державного бюджету по Камінь — Каширському району надійшло 29311,8тис.грн., в тому числі до загального фонду надійшло 28337,7 тис.грн.,  до спеціального фонду — 974,1 тис.грн.

               Якщо аналізувати структуру надходжень, то найбільшу питому вагу поступлень до загального фонду державного бюджету складає : податок на доходи фізичних осіб — 60,33 % (17096,2 тис.грн.); військовий збір  — 21,12 % (5986,7 тис.грн.); податок на додану вартість з вироблених в Україні товарів (робіт, послуг)  — 18,04% (5113,4тис.грн.). Найбільші поступлення до спеціального фонду складають: плата за надання інших адміністративних послуг -  414,8 тис.грн або 42,58%; судовий збір —346,3 тис.грн. або 35,55 % від всіх надходжень спецфонду; грошові стягнення за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності — 87,6 тис.грн або 8,99%; виконавчий збір — 65,6 тис.грн. або 6,73% від всіх надходжень спецфонду.

                 За 11 місяців 2018 року по загальному фонду  державного бюджету в районі відкрито асигнувань у обсязі  345 321 тис.грн.  (з урахуванням міжбюджетних трансфертів), що складає 91% річних бюджетних призначень (380 792 тис.грн.). Касові видатки по відкритих асигнуваннях проведено на загальну суму  334 953,5 тис.грн. або на 88%. Залишок невикористаних відкритих асигнувань на 01.12.2018 року  - 10 367,5 тис. грн., або 2,7 відсотки.  За січень-листопад 2018 року по спеціальному фонду державного бюджету надійшло  1 810,7 тис.грн. Касові видатки склали в сумі  1 588,9 тис.грн. Залишок  невикористаних відкритих асигнувань на 01.12.2018 року  - відсутній.

              За даними на 01 грудня 2018 року кредиторська заборгованість загального фонду державного бюджету склала 2 990,7 тис.грн , в тому числі за захищеними статтями – 2 990,7 тис.грн.

               Заборгованість по спеціальному фонду державного бюджету на 01 грудня 2018 року  відсутня.

               Місцеві бюджети району. За даними звітності за 11 місяців 2018 року до місцевих бюджетів Камінь-Каширського району надійшло (без врахування міжбюджетних трансфертів 86 832,4 тис.грн., що становить 99 % виконання річного розпису доходів на 2018 рік. До загального фонду надійшло  77 369 тис.грн., або 101%, до спеціального фонду – 9 463,5 тис.грн., або 89%.         

             Найбільшу питому вагу у надходженнях загального та спеціального фонду місцевих бюджетів становлять податкові надходження 86%  ( 75054,9грн.), з них : податок на доходи фізичних осіб —  57% ( 42713 тис.грн.) та місцеві податки — 28 % (214446,6 тис.грн.), з них єдиний податок —  73% (15593 тис.грн.).       

          Обсяг видатків місцевих бюджетів Камінь — Каширського району, прове-дених за січень-листопад 2018 року , становить  666 003,6 тис.грн. або освоєні на 85% до річних кошторисних призначень. По загальному фонду місцевих бюджетів касові видатки склали за 11 місяців 645 646,9 тис.грн, що становить 85% виконання річних бюджетних призначень; по спеціальному фонду касові в сумі  20 356,6 тис.грн., що становить 78% виконання річних кошторисних призначень. Найбільша питома вага серед касових видатків мають захищені видатки —  93% (622 540,7 тис.грн.), з них: оплата праці і нарахування на заробітну плату — 42 % (259407,3 тис.грн.); оплата комунальних послуг та енергоносіїв —2 % (13195,6тис.грн.); дослідження і розробки, окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм   8,3% (51874,4 тис.грн.); субсидії та поточні трансферти населенню району —  47,8 % (297 596 тис.грн.) .  Незахищені касові  видатки в питомій вазі до загальних касових видатків за 11 місяців 2018 року  склали  6,5%( 43 462,8тис.грн. ).  

              За 11 місяців 2018 року з державного бюджету місцевим бюджетам  району перераховано субвенцій на суму 489 537,5 тис.грн. , а саме:

    субвенція для допомог сім”ям з дітьми, малозабезпеченим сім”ям і т.д. –180 994,2тис.грн;

    освітня субвенція  -   162 235,6 тис.грн.;

    субвенція на надання пільг та житлових субсидій населенню на енергоносії – 70 986,7 тис.грн.;

    медична субвенція – 47 612,9 тис.грн.;

    субвенція на придбання твердого палива та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу – 18 132,6 тис.грн.;

    субвенція на виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт прийомним сім”ям – 989,5тис.грн.;

    субвенція на відшкодування вартості лікарських засобів – 1135,1 тис.грн;

    субвенція з державного бюджету місцевим на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами -  747,6тис.грн.;

    субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» - 2 901,8тис.грн;

    субвенція на соціально- економічний розвиток -1 795 тис.грн;

    субвенція на виплату грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення – 1 888,6тис.грн;

    субвенція на проведення виборів депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів – 117,9 тис.грн.

               Освоєння субвенцій. Станом на 01.12.2018 року невикористаний залишок субвенції склав в сумі – 5 196,1 тис.грн.

    Найбільші суми залишків по :

    - освітня субвенція – 3 207 тис.грн.;

     - медична субвенція – 618 тис.грн.;

    - субвенції на соціально- економічний розвиток – 539,6 тис.грн;

    -  субвенції з державного бюджету місцевим на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами -  279тис.грн.;

    -субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» -113,3   тис.грн.

                   В 2018 році своєчасно кожної декади перераховується базова дотація . Із передбаченим  розписом  48160 тис.грн.,  надходження за 11 місяців 2018 року склали 44146,7 тис.грн. або 91,6%.

            Заборгованість місцевих бюджетів. За даними звітів станом на 01.12.2018 року по загальному фонду місцевих бюджетів кредиторська заборгованість  склала в сумі 11 903,8 тис.грн. в т.ч: пільги та субсидії населенню району – 11 251,1тис.грн ; по спеціальному фонду місцевих бюджетів 38,2 тис. грн.

          На рахунках місцевих бюджетів станом на 01 грудня 2018 року знаходяться  кошти в сумі 30 983,6 тис. грн.

             Поряд з цим, на органи Держказначейства покладені окремі функції щодо контролю за учасниками бюджетного процесу в частині дотримання ними вимог бюджетного законодавства.

    Особливостями здійснення розрахунково-касового обслуговування бюджетних коштів у січні-листопаді 2018 року є здійснення реєстрації платіжних доручень за принципом “картотеки” (тобто клієнти сьогодні приносять платіжки, ми їх реєструємо в казні, дксу доводить ліміт на ці зареєстровані платіжки по видатках, а завтра ми проплачуємо платіжки тільки в межах доведеного дксу ліміту). Згідно статті 78 Бюджетного кодексу України Управління Казначейства, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, здійснює операції щодо виконання платіжних доручень розпорядників бюджетних коштів, оформлених відповідно до вимог законодавства, на підставі підтвердних документів відповідно до взятих бюджетних зобов”язань та наявних бюджетних асигнувань за видатками місцевих бюджетів протягом п”яти операційних днів з дати надання доручення на здійснення платежу за умови виконання доходів зведеного бюджету України.

     Варто зазначити, що протягом січня-листопада 2018 року  Управлінням Казначейства не надавались короткотермінові позики місцевим бюджетам з єдиного казначейського рахунку для покриття тимчасових касових розривів.

     

    Депозити. За січень-листопад 2018 року згідно договору №769418 від 30.01.2018р управління фінансів Камінь-Каширської РДА розмістило тимчасово вільні  кошти на депозитному рахунку Камінь-Каширського відділення ПАТ КБ “ПРИВАТБАНК” в сумі 12 800,00 тис.грн.  та  повернуто 9 800,00 тис.грн. Наразі перебуває 3 000,0 тис.грн на депозиті в банку.  Станом  на 01 грудня 2018 року в райбюджет надійшло відсотки за розміщення дипозитів в сумі 212,1тис.грн.

     

    Електронна звітність(далі- АС “Є-Звітність”) 01 лютого 2018 року Державна казначейська служба Україна в присутності всіх розпорядників та одержувачів бюджетних коштів проводила відеоконференцію з питань складання фінансової звітності за 2017 рік та запровадження системи подання електронної звітності розпорядниками бюджетних коштів і державними цільовими фондами, складеної згадно з НП(С)БОДС , так як з 01.04.2018 року всі бюджетні установи повинні подавати електронну звітність, без надання її в паперовому вигляді. Наказом Міністерства фінансів України від 28.11.2016 №1038 “Про затвердження Плану заходів щодо модернізації системи бухгалтерського обліку в державному секторі на 2016-2018 роки” визначені кроки щодо запровадження національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі. Розділами ІІ-ІІІ визначені заходи щодо створення та запровадження системи подання електронної звітності розпорядниками бюджетних коштів і державними цільовими фондами, складеної згідно зі Стандартами. Основна функція АС “Є-Звітність” - можливість розпорядниками бюджетних коштів і державними цільовими фондами здійснити подання звітності до органів Казначейства, складеної згідно  зі Стандартами, через мережу Інтернет, використовуючи електронний цифровий підпис різних акредитованих центрів сертифікації ключів, який зберігається на захищених носіях ключової інформації. Одночасно технічним завданням також визначено, що у разі відсутності у розпорядників бюджетних коштів і державних цільових фондів підключення до мережі Інтернет, органи Казначейства забезпечують створення окремого робочого місця в інформаційно-телекомунікаційній системі Казначейства для подання клієнтами відповідних форм звітності. У разі наявності електронного цифрового підпису акредитованого центру сертифікації ключів Державної казначейської служби України для доступу до системи дистанційного обслуговування клієнтів “Клієнт казначейства — Казначейство”, користувач буде мати можливість автоматичного переходу до системи АС “Є-Звітність” без необхідності здійснення генерації додаткових ключових даних. Станом на 01.12.2018 року всі 67 розпорядників та одержувачів бюджетних коштів мають на руках ключові носії для АС “Є-Звітність” та створені особисті кабінети для подання електронної звітності; для клієнтів, в яких відсутній інтернет-зв”язок, в Управлінні Казначейства створено робоче місце з метою подання  ними електронної звітності щомісячно та щоквартально, починаючи з 01 квітня 2018 року.

              Дистанційне обслуговування.   З метою запровадження електронної форми обслуговування клієнтів за допомогою програмно-технічного комплексу “Клієнт казначейства — Казначейство” з використанням надійних засобів електронного цифрового підпису та сучасних інтернет технологій у процесі казначейського обслуговування розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, Державною казначейською службою України запроваджується процес системи дистанційного обслуговування клієнтів за допомогою мережі Інтернет до інформаційних ресурсів Казначейства України .

                 Сучасний стан розвитку телекомунікаційних систем та інформаційних технологій, наявність необхідної нормативно-правової бази щодо використання електронного цифрового підпису створили всі передумови для запровадження повноцінного, юридично значимого, електронного документообігу в органах державної влади.З метою спрощення та оптимізації взаємодії розпорядників та одержувачів бюджетних коштів у процесі казначейського обслуговування в Управлінні Казначейства району розпочато запровадження електронної форми обслуговування клієнтів за допомогою програмно-технічного комплексу “Клієнт казначейства — Казначейство” з використанням надійних засобів електронного цифрового підпису та сучасних інтернет-технологій. При цьому розпорядники та одержувачі бюджетних коштів отримають можливість в режимі реального часу відстежувати стан своїх рахунків, відкритих в Управлінні Казначейства, проходження платежів, отримання виписок за рахунками, тощо. Дистанційне обслуговування дозволить оптимізувати витрати на підтримку процесу виконання бюджетів усіх рівнів завдяки відмові від потоку вхідних та вихідних паперових документів, прискорити обробку інформації, спростити проходження платежів та обслуговування розпорядників бюджетних коштів усіх рівнів, мінімізувати кількість візитів до  Управління Казначейства та скоротити час на їх обслуговування. Інформація, якою обмінюються клієнт і Казначейство, захищена багаторівневою системою безпеки, що включає використання надійних засобів електронного цифрового підпису. Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 15.11.2017 №816-р “Деякі питання дистанційного обслуговування розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів” визначено перехід на казначейське обслуговування через систему дистанційного обслуговування : для розпорядників (одержувачів) державного бюджету з 01.01.2018 року, для розпорядників (одержувачів) обласного та районного бюджетів 3 01.04.2018 року,  для розпорядників (одержувачів) міського та сільських бюджетів 3 01.07.2018 року.

    Станом на 01.12.2018 року :

    1)здано 62 анкети на підключення до СДО з  66 усіх розпорядників та одержувачів бюджетних коштів;

    2) заключені договора по дистанційному обслуговуванню в кількості 57, а саме по ДБ: з РДА, УФ, УСЗН, ДРПЧ, лікарня ветмедицини; ветлабораторія; по ОБ : ВПУ, Хотешівська тублікарня; по МБ – 49 установ;

    3)працюють по СДО : туб лікарня,  ВПУ, УФ і УСЗН ,  ДРПЧ, лікарня ветмедицини (отримує виписки); УВГ уже не працює -  ліквідовано.

        Якщо установи ДБ та ОБ роботу по дистанційному обслуговуванні проводять, то установи районного бюджету, які повинні , згідно розпорядження КМУ № 816 уже з 01 квітня 2018 року працювати по СДО мовчки перечікують і бігають в казначейство з паперовими носіями по 2-3 рази на день. Я вже повідомляла, що інформацію по дистанційному обслуговуванню станом на 01 липня та 01 листопада 2018 року ми подали на Київ ДКСУ, Волинь по СДО пасе задніх, а тому висновки будуть. Життя в майбутньому покаже наскільки стане легше обслуговуватися в казначействі через дистанційне обслуговування, тим більше в любий момент можна підключившись до СДО брати необхідні дані для роботи і таке інше.

    З огляду на вищевикладене вважаю за необхідне органам місцевого самоврядування, розпорядникам та одержувачам бюджетних коштів:

       - вживати дієвих заходів щодо оперативного та якісного освоєння бюджетних коштів з дотриманням норм чинного законодавства, в тому числі коштів міжбюджетних трансфертів, що були надані з державного бюджету місцевим бюджетам;

      -забезпечити вжиття заходів із недопущення кредиторської заборгованості по захищених статтях видатків у майбутніх періодах, а саме: розпорядникам та одержувачам бюджетних коштів проводити реєстрацію зобов’язань, фінансових зобов’язань та подання платіжних доручень на здійснення видатків не пізніше дня, що передує останньому робочому дню місяця;

     - посилити контроль за поданням фінансової та бюджетної звітності (а на далі електронної звітності) бухгалтерами даних установ до управління Казначейства у встановлені строки;

     - забезпечити виконання розпорядження КМУ від 15.11.2017 №816-р “Деякі питання дистанційного обслуговування розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів”, здійснивши заходи щодо підключення до СДО;

     - забезпечити виконання чинного законодавства.

    Переглядів 4607 Останнє редагування Четвер, 06 грудня 2018 12:38
    Розробка: Відділ інформаційних технологій
    апарату Волинської облдержадміністрації
    Інформаційне наповнення:
    Камінь-Каширська районна державна адміністрація
    Усі права на матеріали, розміщені на цьому сайті, належать Камінь-Каширській райдержадміністрації.
    Адреса: 44500, м. Камінь-Каширський, вул. Воля, 2, т/ф. 50486, т. 23332, E-mail: info@kamadm.gov.ua
    © 2014 kamadmin.gov.ua