21 квітня 2021 ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ
Відомості про район
Нормативно-правова база
Регуляторна політика
Прес-центр
Інвестиційний довідник
  • Публічна інформація
  • Запобігання проявам корупції
  • Державний реєстр виборців
  • Центр зайнятості інформує
  • Оголошення
  • Консультативно-дорадчі органи
  • Безоплатна правова допомога
  • Вивчення громадської думки
  • Центр надання адмінпослуг
  • Спостережна комісія
  • Генеральні плани
  • Децентралізація влади
  • Соціальний захист населення
  • Пенсійний фонд інформує
  • Очищення влади
  • Бюджет
  • Звернення громадян
  • Містобудівні умови та обмеження
  • COVID-19
  • АРХІВ НОВИН

    « Квітень 2021 »
    Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
          1 2 3 4
    5 6 7 8 9 10 11
    12 13 14 15 16 17 18
    19 20 21 22 23 24 25
    26 27 28 29 30    

    ЗАТВЕРДЖЕНО

    Розпорядження голови райдержадміністрації

    Від 11 травня 2017 №135

    ПЕРЕЛІК

    адміністративних послуг, які надаються у відділі з питань надання адміністративних послуг Камінь-Каширської  районної державної адміністрації

    № з/п

    Назва адміністративної послуги

    1

    2

    1.

    Державна реєстрація створення юридичної особи

    2.

    Державна реєстрація фізичної особи-підприємця

    3.

    Видача витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

    4.

    Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, що містяться  Єдиному Державному Реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи

    5.

    Державна реєстрація включення відомостей про юридичну особу, зареєстровану до 1 липня 2004 року, відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань

    6.

    Державна реєстрація переходу юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту

    7.

    Державна реєстрація переходу юридичної особи з модельного статуту на діяльність на підставі  власного установчого документа

    8.

    Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації

    9.

    Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її реорганізації

    10.

    Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця.

    11.

    Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу-підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань

    12.

    Державна реєстрація включення відомостей про фізичну особу-підприємця, зареєстровану до 1 липня 2004 року, відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань

    13.

    Державна реєстрація змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань

    14.

    Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії), голови комісії або ліквідатора юридичної особи

    15.

    Державна реєстрація рішення про виділ юридичної особи

    16.

    Виправлення помилок, допущених у відомостях Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань

    17.

    Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення юридичної особи

    18.

    Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу юридичної особи

    19.

    Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу юридичної особи

    20.

    Державна реєстрація створення громадського об’єднання.

    21.

    Державна реєстрація включення відомостей про громадське об'єднання, зареєстроване до 01 липня 2004 року, відомості про яке не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.

    22.

    Державна реєстрація змін до відомостей про громадське об'єднання, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів.

    23.

    Державна реєстрація рішення про виділ громадського об'єднання.

    24.

    Державна реєстрація рішення про припинення громадського об'єднання.

    25.

    Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення громадського об'єднання.

    26.

    Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) громадського об'єднання.

    27.

    Державна реєстрація припинення громадського об'єднання в результаті його ліквідації.

    28.

    Державна реєстрація припинення громадського об'єднання в результаті його реорганізації.

    29.

    Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу громадського об'єднання.

    30.

    Державна реєстрація внесення змін до відомостей про відокремлений підрозділ громадського об'єднання.

    31.

    Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу громадського об'єднання.

    32

    Державна реєстрація права власності на нерухоме майно

    33

    Скасування запису Держаного реєстру  речових прав на нерухоме майно (скасування на підставі рішення суду, а саме рішення державного реєстратора про взяття на облік безхазяйного майна  або рішення про внесення змін до запису)

    34

    Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

    35

    Вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку

    36

    Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру

    37

    Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку

    38

    Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту, з видачею витягу

    39

    Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу

    40

    Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, з видачею витягу

    41

    Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу

    42

    Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі:

    1) витягу з Державного земельного кадастру про:

    - землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць

    - обмеження у використанні земель

    - земельну ділянку

    2) довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території)

    3) викопіювань з кадастрової карти (плану) та іншої картографічної документації

    43

    Видача довідки про:

    1) наявність та розмір земельної частки (паю)

    2) наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (використання)

    44

    Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою

    45

    Видача довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями

    46

    Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки

    47

    Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки

    48

    Видача висновку про погодження документації із землеустрою щодо відведення земельної ділянки.

    49

    Оформлення  паспорта прив’язки тимчасової споруди

    50

    Надання будівельного паспорта забудови земельної ділянки

    51

    Надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки

    52

    Спеціальний дозвіл на спеціальне використання лісових ресурсів

    53

    Дозвіл на розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельних ділянок частки (паю)

    54

    Затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельних ділянок частки (паю)

    Регламент відділу  з питань  надання адміністративних послуг Камінь-Каширської  районної державної адміністрації

    08.09.2014 р. до управління соціального захисту населення райдержадміністрації надійшли кошти на  виплату державних  соціальних  допомог за вересень 2014р.:

      ● сім’ям з дітьми, в т.ч.:

     - допомога у зв’язку з вагітністю та пологами - 46 особам на суму 74018,49  грн.;

     - допомога при народженні  дитини -  3430 особам на суму 4886382,23 грн.;

     - допомога по догляду за дитиною до 3-х років – 257 особам на суму 25688,48  грн.;

     - допомога на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування - 16 особам на суму 61506,16 грн.;

     - допомога при усиновленні дитини – 4 особам на суму 6459,78 грн.;

     - допомога одиноким матерям – 383 особам на суму 192261,68 грн.;

     ● тимчасової державної допомоги дітям – 85 особам на суму 56060,61 грн.;

     ● державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям  – 922 особам на суму 4050069,99  грн.;

     ● допомога інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам  - 754 особам на суму 1,3 млн. грн.

    ● тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів – 104 особам на суму 63343,27  грн.;

               Виплата допомог буде проведена вчасно та в повному обсязі.

    04.09.2014 р.   Управління соціального захисту населення повідомляє, що внесені зміни до статті 4 Закону України “Про реабілітацію інвалідів” щодо забезпечення виробами медичного призначення, технічними та іншими засобами реабілітації учасників антитерористичної операції, які постраждали під час її проведення.

              Зазначеними змінами передбачено, що військовослужбовців (резервістів, військовозобов’язаних) та працівників Збройних Сил України, Національної гвардії України, Служби безпеки України, Служби зовнішньої розвідки України, Державної прикордонної служби України, осіб рядового, начальницького складу, військовослужбовців, працівників Міністерства внутрішніх справ України, Управління державної охорони України, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, інших утворених відповідно до законів України військових формувань, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення та перебували безпосередньо в районах проведення антитерористичної операції, а також працівників підприємств, установ, організацій, які залучалися та брали безпосередню участь в антитерористичній операції в районах її проведення у порядку, встановленому законодавством, а також мирних громадян, які проживали в районах проведення антитерористичної операції за умови, якщо такими особами не вчинено кримінальних правопорушень, забезпечуватимуться виробами медичного призначення, технічними та іншими засобами реабілітації, послугами медичної реабілітації, санаторно-курортним оздоровленням на підставі висновків ЛКК чи рішень військово-лікарських комісій незалежно від встановлення їм інвалідності.

    Четвер, 11 вересня 2014 08:58

    Засідання комісії

    03.09.2014 року  в управлінні відбулося засідання комісії з питань призначення усіх видів соціальних допомог. Розглянуто  33 справи по призначенню державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, з яких 20 сім’ям   призначено, відмовлено 10 сім‘ям. Також комісією розглянуто 3 справи по призначенню населенню  субсидії на тверде паливо.  Комісія у своїй діяльності керувалася вимогами чинного законодавства.

    КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

    ПОСТАНОВА

     

    від 5 квітня 2014 р. № 83

    Київ

     

     

    Про посилення соціального захисту населення в умовах підвищення цін і тарифів на комунальні послуги

     

     Кабінет Міністрів України постановляє:

     1. Затвердити Порядок призначення і надання населенню компенсації додаткових витрат на оплату комунальних послуг в умовах підвищення цін і тарифів на послуги, що додається.

     2. Установити, що фінансування витрат, пов’язаних з наданням населенню компенсації додаткових витрат на оплату комунальних послуг в умовах підвищення цін і тарифів на послуги (далі - компенсація), здійснюється за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот згідно з Порядком фінансування видатків місцевих бюджетів на здійснення заходів з виконання державних програм соціального захисту населення за рахунок субвенцій з державного бюджету, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 4 березня 2002 р. № 256 (Офіційний вісник України, 2002 р., № 10, ст. 482; 2003 р., № 44, ст. 2309).

     3. Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським державним адміністраціям за участю органів місцевого самоврядування забезпечити:

     організацію та координацію діяльності структурних підрозділів з питань соціального захисту населення, житлово-комунального господарства, газо- та енергопостачальних організацій з надання компенсації;

     утворення робочих комісій з питань координації діяльності з надання компенсації;

     інформування населення (через засоби масової інформації, шляхом запровадження телефонних “гарячих ліній”, організації зустрічей з громадянами за місцем проживання, виготовлення інформаційних матеріалів тощо) про порядок надання компенсації;

     щоденний прийом громадян, які звернулися за наданням компенсації, у зручний для населення час;

     подання житлово-експлуатаційними організаціями, житлово-будівельними (житловими) кооперативами, об’єднаннями співвласників багатоквартирного будинку та підприємствами, що надають комунальні послуги, органам соціального захисту населення інформації про розміри плати за комунальні послуги для надання компенсації.

     4. Міністерству соціальної політики:

     забезпечити моніторинг надання компенсації;

     розробити програмне забезпечення для надання компенсації.

     5. Ця постанова набирає чинності з 1 липня 2014 року.

    Прем'єр-міністр України                                                          В.ЯЦЕНЮК

     

                                                                                 

                                                                   ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                   постановою Кабінету Міністрів України

                                                                   від 5 квітня 2014 р. № 83

     

     

    ПОРЯДОК

    призначення і надання населенню компенсації додаткових витрат на оплату комунальних послуг в умовах підвищення цін і тарифів на послуги

     

     1. Цей Порядок визначає механізм призначення і надання населенню компенсації додаткових витрат на оплату послуг газопостачання, централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води (далі - комунальні послуги) в умовах підвищення цін і тарифів на зазначені послуги.

     2. Дія цього Порядку поширюється на сім’ї, які складаються з громадян України, іноземців, осіб без громадянства, які на законних підставах перебувають на території України, якщо середньомісячний сукупний дохід сім’ї за попередні шість місяців не перевищував величини прожиткового мінімуму для сім’ї, що визначається як сума прожиткових мінімумів для кожного члена сім’ї відповідно до його належності до основних соціальних і демографічних груп населення.

     Для цілей цього Порядку до складу сім’ї включаються особи, які зареєстровані у житловому приміщенні (будинку).

     3. Розрахунок сукупного доходу для призначення компенсації додаткових витрат на оплату комунальних послуг (далі - компенсація) провадиться відповідно до Методики обчислення сукупного доходу сім’ї для всіх видів соціальної допомоги, затвердженої наказом Міністерства праці та соціальної політики, Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції, Міністерства фінансів, Державного комітету статистики, Державного комітету молодіжної політики, спорту і туризму від 15 листопада 2001 р. № 486/202/524/455/3370.

     У разі коли будь-хто з працездатних членів сім’ї надає інформацію про відсутність доходів за будь-який місяць протягом періоду, за який визначається сукупний дохід, до розрахунку приймається дохід такого члена сім’ї на рівні прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

     4. Компенсація надається на безповоротній основі, її отримання не пов’язане із зміною форми власності житла і не тягне за собою таку зміну.

     5. Призначення компенсації здійснюється управліннями праці та соціального захисту населення районних, районних у мм. Києві та Севастополі держадміністрацій, структурними підрозділами з питань праці та соціального захисту населення виконавчих органів міських, районних у містах (у разі створення) рад (далі - органи соціального захисту населення).

     6. Компенсація розраховується як різниця між розміром плати за комунальні послуги у межах норм споживання (з урахуванням пільг та субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг (далі - субсидія), які надаються відповідно до законодавства) після підвищення цін і тарифів на комунальні послуги та розміром відповідного платежу, який сім’я сплачувала до зміни цін і тарифів на комунальні послуги. При цьому застосовуються норма володіння чи користування загальною площею житла та норми споживання комунальних послуг, з урахуванням яких призначається субсидія.

     7. Для призначення компенсації особа, яка зареєстрована у житловому приміщенні (будинку) (далі - заявник), звертається до органу соціального захисту населення за місцем реєстрації з відповідною заявою та пред’являє паспорт громадянина України, паспортний документ іноземця або особи без громадянства.

     У заяві зазначаються такі відомості про всіх осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку): прізвище, ім’я та по батькові, число, місяць, рік народження, серія, номер паспорта громадянина України (паспортного документа іноземця або особи без громадянства), ким і коли виданий, реєстраційний номер облікової картки платника податків (не зазначається фізичними особами, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті), види отримуваного доходу за попередні шість місяців та згода на обробку персональних даних. Крім того, наводиться перелік комунальних послуг, якими користується сім’я, із зазначенням реквізитів підприємств, що надають послуги.

     До заяви додаються:

     довідка про склад зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб;

     довідки про доходи кожної особи, зареєстрованої у житловому приміщенні (будинку), за формою, затвердженою наказом Міністерства праці та соціальної політики від 27 серпня 2004 р. № 192 (крім довідок про розмір пенсії та соціальної допомоги).

     8. На запит органів соціального захисту населення житлово-експлуатаційні організації, житлово-будівельні (житлові) кооперативи, об’єднання співвласників багатоквартирного будинку та підприємства, що надають комунальні послуги (далі - підприємства), подають у п’ятиденний строк з дня надходження запиту інформацію про:

     1) середньомісячний розмір плати за фактично спожиті комунальні послуги у межах норм споживання (з урахуванням пільг та субсидій, які надавалися відповідно до законодавства) до зміни цін і тарифів на комунальні послуги - окремо для опалювального та неопалювального періоду;

     2) розмір плати за комунальні послуги виходячи з фактичного обсягу середньомісячного споживання комунальних послуг у попередньому періоді у межах норм споживання (з урахуванням пільг, які надаються відповідно до законодавства) після зміни цін і тарифів на комунальні послуги - окремо для опалювального та неопалювального періодів.

     Органи соціального захисту населення мають право робити запити та у строк до 10 календарних днів з дня надходження відповідного запиту безоплатно отримувати від органів доходів і зборів, територіальних органів Пенсійного фонду України, інших органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування інформацію, необхідну для перевірки достовірності даних, отриманих від заявника.

     9. Орган соціального захисту населення у десятиденний строк після надходження інформації, передбаченої у пункті 8 цього Порядку, здійснює розрахунок компенсації у такій послідовності:

     1) визначає розмір плати за комунальні послуги після зміни цін і тарифів на послуги як різницю між розміром плати за комунальні послуги, зазначеним у підпункті 2 пункту 8 цього Порядку, і розміром частки субсидії, призначеної для відшкодування витрат на оплату таких послуг, після зміни цін і тарифів на комунальні послуги;

     2) визначає розмір компенсації як різницю між розрахованим відповідно до підпункту 1 цього пункту розміром плати за комунальні послуги після зміни цін і тарифів на послуги і середньомісячним розміром плати за фактично спожиті комунальні послуги, зазначеним у підпункті 1 пункту 8 цього Порядку.

     Розмір компенсації розраховується окремо для кожного виду комунальних послуг в опалювальний, неопалювальний періоди, а також у неповні місяці опалювального періоду пропорційно кількості днів опалювального періоду у зазначених місяцях.

     10. Компенсація розраховується з місяця звернення за її наданням до завершення опалювального періоду 2014-2015 років. Якщо звернення за наданням компенсації надійшло протягом трьох місяців з дня набрання чинності цим Порядком, за бажанням заявника компенсація може бути призначена з травня 2014 року.

     У разі підвищення цін і тарифів на комунальні послуги протягом періоду надання компенсації її розмір перераховується з урахуванням такого підвищення.

     11. Після прийняття рішення про надання компенсації орган соціального захисту населення інформує про це заявника шляхом надіслання повідомлення, в якому зазначається розмір компенсації для кожного виду комунальних послуг в опалювальний, неопалювальний періоди, а також у неповні місяці опалювального періоду та період надання такої компенсації.

     12. Орган соціального захисту населення щомісяця до 25 числа подає підприємствам списки осіб, яким призначено компенсацію, із зазначенням її розміру.

     У разі здійснення перерахунку розміру компенсації з урахуванням підвищення цін і тарифів на комунальні послуги орган соціального захисту населення подає підприємствам списки осіб із зазначенням перерахованих розмірів компенсації.

     13. Компенсація щомісяця перераховується підприємствам, що надають комунальні послуги, і зараховується на особові рахунки заявника.

     14. Надання компенсації припиняється:

     за поданням підприємства, якщо заявник не оплачує комунальні послуги (крім випадків, пов’язаних із затримкою виплати заробітної плати, пенсії тощо, яка підтверджується відповідними документами) - з місяця, в якому надійшло таке подання. Подання вноситься підприємствами органам соціального захисту населення до 10 числа місяця, що настає за місяцем, в якому виникли такі обставини;

     якщо заявник приховав або свідомо подав недостовірні дані про доходи та склад осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку), що вплинули на встановлення права на компенсацію і визначення її розміру, внаслідок чого йому була надміру перерахована сума компенсації, - з місяця, в якому виявлено порушення;

     у разі переїзду сім’ї в іншу місцевість та настання обставин, що унеможливлюють надання компенсації (зокрема смерть одинокої особи), - з місяця, що настає за місяцем, в якому відбулися зміни;

     за заявою отримувача компенсації - з місяця, що настає за місяцем подання відповідної заяви.

     У разі коли надання компенсації припинено у зв’язку з тим, що заявник не оплатив спожиті комунальні послуги, він набуває право на отримання компенсації з місяця, що настає за місяцем подання документів, що підтверджують погашення заборгованості, яка виникла за період отримання компенсації.

     Сума компенсації, перерахованої надміру внаслідок свідомого подання заявником документів з недостовірними відомостями, повертається ним на вимогу органу соціального захисту населення.

     У разі коли заявник добровільно не повернув надміру перераховану суму компенсації, питання про її стягнення органи соціального захисту населення вирішують у судовому порядку.

     15. Органи соціального захисту населення формують щодо кожного отримувача компенсації справу, в якій зберігаються матеріали, необхідні для призначення компенсації, та розрахунки її розміру.

    Четвер, 11 вересня 2014 08:55

    Засідання комісії

    27.08.2014 року   в управлінні відбулося засідання комісії з питань призначення усіх видів соціальних допомог. Розглянуто  35 справ по призначенню державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, з яких 17 сім’ям   призначено, відмовлено 12 сім‘ям. Також комісією розглянуто 6 справ по призначенню населенню  субсидії на тверде паливо.  Комісія у своїй діяльності керувалася вимогами чинного законодавства.

    Четвер, 11 вересня 2014 08:32

    Засідання комісії

    Розробка: Відділ інформаційних технологій
    апарату Волинської облдержадміністрації
    Інформаційне наповнення:
    Камінь-Каширська районна державна адміністрація
    Усі права на матеріали, розміщені на цьому сайті, належать Камінь-Каширській райдержадміністрації.
    Адреса: 44500, м. Камінь-Каширський, вул. Воля, 2, т/ф. 50486, т. 23332, E-mail: info@kamadm.gov.ua
    © 2014 kamadmin.gov.ua