17 листопада 2019 ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ
Відомості про район
Нормативно-правова база
Регуляторна політика
Прес-центр
Інвестиційний довідник
  • Публічна інформація
  • Запобігання проявам корупції
  • Державний реєстр виборців
  • Центр зайнятості інформує
  • Оголошення
  • Консультативно-дорадчі органи
  • Безоплатна правова допомога
  • Вивчення громадської думки
  • Центр надання адмінпослуг
  • Правове забезпечення
  • Ресурсний центр громад
  • Генеральні плани
  • Децентралізація влади
  • Соціальний захист населення
  • Пенсійний фонд інформує
  • Територіальний центр
  • Очищення влади
  • Використання бюджетних коштів
  • Енергоефективність
  • Звернення громадян
  • Містобудівні умови та обмеження
  • АРХІВ НОВИН

    « Листопад 2019 »
    Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
            1 2 3
    4 5 6 7 8 9 10
    11 12 13 14 15 16 17
    18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30  

    План підготовки проектів регуляторних актів на 2019 рік

    Повідомлення про оприлюднення

    проекту рішення Камінь-Каширської районної ради

    «Про внесення змін до рішення районної ради

    від 29.07.2011 р.  № 10/5 «Про  окремі питання

    управління майном спільної власності

    територіальних громад міста і сіл району» (зі змінами)»

    Відповідно до статті 9 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері  господарської діяльності» повідомляємо, що районною державною адміністрацією розроблено проект рішення районної ради «Про внесення змін до рішення районної ради від 29.07.2011 р.  № 10/5 «Про  окремі питання управління майном спільної власності територіальних громад міста і сіл району» (зі змінами)».

    Зазначене рішення визначає механізм розрахунку та використання орендної плати за користування майном спільної власності територіальних громад міста і сіл району відповідно до вимог чинного законодавства.

    Повну версію проекту регуляторного акта та відповідний аналіз регуляторного впливу буде розміщено 13 травня 2019 року на офіційному веб-сайті районної державної адміністрації (https://kamadm.gov.ua/) у розділі «Регуляторна політика».

    Зауваження та пропозиції до вищезазначеного проекту та аналізу регуляторного впливу просимо надавати в паперовому та / або електронному вигляді райдержадміністрації (адреса: вулиця Воля, 2, м. Камінь-Каширський, 44500; телефон: (03357) 2-30-68; e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.).

    Строк, протягом якого приймаються зауваження та пропозиції від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань, становить один місяць з дня оприлюднення проекту регуляторного акта та відповідного аналізу регуляторного впливу.

     

    АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ

    проекту рішення Камінь-Каширської районної ради

     

    «Про внесення змін до рішення районної ради від 29.07.2011 р.  № 10/5 «Про  окремі питання управління майном спільної власності територіальних громад міста і сіл району» (зі змінами)»

     

    Аналіз регуляторного впливу розроблено на виконання та з дотриманням вимог статті 8 Закону України від 11.09.2003 №1160-IV «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», з урахуванням Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308 (зі змінами затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 № 1151). Аналіз визначає правові та організаційні засади реалізації проекту вказаного регуляторного акта.

    Розробником регуляторного акту є райдержадміністрація (в межах делегованих повноважень Камінь-Каширською районною радою).

    І. Визначення проблеми

    Одним з методів ефективного управління майном є оренда. Здача в оренду об'єктів комунальної власності - це одне із джерел додаткових доходів як комунальних підприємств, так і районного бюджету.

    Цей документ, підготовлений у відповідності зі ст.8 Закону України «Про засади державної регуляторної політики в сфері господарської діяльності» та Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11 березня 2004 №308 зі змінами і містить обґрунтування необхідності державного регулювання шляхом прийняття регуляторного акту рішення ради «Про внесення змін до рішення районної ради від 29.07.2011 р.  № 10/5 «Про  окремі питання управління майном спільної власності територіальних громад міста і сіл району» (зі змінами)».

    Причини виникнення проблеми:

    Причиною виникнення проблеми є ефективне використання комунального майна, шляхом приведення у відповідність до  чинного законодавства ставок орендної плати.

    Оцінка важливості проблеми:

                Основні групи, на які проблема справляє вплив: 

    Групи (підгрупи)

    Так

    Ні

    Громадяни

    +

     

    Камінь-Каширська районна рада

    +

     

    Суб’єкти господарювання,

    +

     

    у тому числі суб’єкти малого підприємництва

    +

     

                  Розв’язання даної проблеми за допомогою ринкового механізму неможливе, у зв’язку з тим, що право самостійно встановлювати і визначати порядок використання плати за оренду майна комунальної власності відповідно до чинного законодавства належить районній раді  шляхом прийняття відповідного рішення.

     ІІ. Цілі державного регулювання

    Цілями, на досягнення яких спрямований проект даного рішення, є:

    - забезпечення підвищення ефективності використання комунального майна шляхом передачі його в оренду фізичним і юридичним особам;

    - правове забезпечення процесу управління і внесення плати за використання майна, що перебуває в комунальній власності;

    - удосконалення єдиного організаційного та економічного механізму розрахунку орендної плати за комунальне майно;

    - забезпечення прозорості і доступності Методики розрахунку орендної плати.

    ІІІ. Визначення та оцінка альтернативних способів  досягнення зазначених цілей

    Рішення підготовлено з метою реалізації повноважень районної ради як органу, уповноваженого управляти об’єктами комунальної власності територіальної громади, які визначені у статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», а також статті 19 Закону України «Про оренду державного та комунального майна» згідно з яким, органам місцевого самоврядування надається право затвердження місцевої Методики розрахунку і використання орендної плати.

    • Визначення альтернативних способів

    Для досягнення встановлених цілей розглянуто наступні альтернативи:

    Вид альтернативи

    Опис альтернативи

    Неприйняття регуляторного акта (відмова від регулювання)

     (далі – Альтернатива 1)

     

             У разі відмови від введення в дію запропонованого регуляторного акта не буде забезпечено безумовне виконання вимог чинного законодавства. Альтернатива не є прийнятною, оскільки вона веде до порушення законодавства.

    Прийняття рішення районної ради «Про внесення змін до рішення районної ради від 29.07.2011 р.  № 10/5 «Про  окремі питання управління майном спільної власності територіальних громад міста і сіл району» (зі змінами)»

    (далі – Альтернатива 2)

              Застосування даної альтернативи є найбільш прийнятною для досягнення цілей, так як Орендні ставки даної Методики будуть відповідати прийнятим на сьогоднішній день державним нормативно-правовим актам.

    • Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей

     

    3.2.1.  Оцінка впливу на сферу інтересів Камінь-Каширської районної ради

     

    Вид альтернативи

    Вигоди

    Витрати

    Альтернатива 1

    -

    Не ефективне використання майна. Відсутність коштів на утримання комунального майна.

    Альтернатива 2

    Стабільність  надходжень до бюджетів та балансоутримувача майна, збільшення орендарів. Ефективне використання майна.

    -

     

    3.2.2. Оцінка впливу на сферу інтересів держави

     

    Вид Альтернативи

    Вигоди

    Витрати

    Альтернатива 1

     

    Відсутні

    Відсутні

    Альтернатива 2

     

    Виконання та дотримання норм чинного законодавства України.

    Відсутні

     

    3.2.3. Оцінка впливу на сферу інтересів громадян

     

    Вид альтернативи

    Вигоди

    Витрати

    Альтернатива 1

    -

    Не ефективне використання майна. Відсутність коштів на утримання комунального майна.

    Альтернатива 2

    Громадяни зможуть орендувати комунальне майно за доступними орендними ставками

    -

     

    • Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання

    Показник

    Великі

    Середні

    Малі

    Мікро

    Разом

    Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання (на дату здійснення АРВ), одиниць

    -

    -

    10

    29

    39

    Питома вага групи у загальній кількості, відсотків

    -

    -

    25,6

    74,4

    100

     

     

    Вид альтернативи

    Вигоди

    Витрати

    Альтернатива 1

    Сплата оренди майна  залишиться на попередньому рівні.

    Вплив на сферу інтересів суб’єктів господарювання залишається без змін

    Витрати на оренду комунального майна залишаться незмінні

    Альтернатива 2

    Відкритість процедури, прозорість дій органу місцевого самоврядування при вирішенні питань, пов’язаних зі нарахуванням орендної плати.

    Зростає конкурентоспроможність суб’єктів господарювання.

    Витрати на оренду комунального майна згідно Методики розрахунку орендної плати за державне майно та пропорцій її розподілу

     

     

    1. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

          Оптимальним альтернативним способом з урахуванням системи бальної оцінки ступеня досягнення визначених цілей є Альтернатива 2 - Методика розрахунку орендної плати за державне майно та пропорції її розподілу, яка затверджена Постановою Кабінету Міністрів від 04.10.1995 № 786 (зі змінами та доповненнями).

    Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)

    Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки)

    Коментарі щодо присвоєння відповідного бала

    Альтернатива 1

    1

    цілі прийняття регуляторного акта не можуть бути досягнуті

    Альтернатива 2

    3

    цілі прийняття регуляторного акта можуть бути досягнуті майже повною мірою

    Рейтинг результативності

    Вигоди (підсумок)

    Витрати (підсумок)

    Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу

    Альтернатива 1

    3

    3

    проблема продовжує існувати

    Альтернатива 2

    1

    1

    усі важливі аспекти проблеми існувати не будуть

    Рейтинг

    Аргументи щодо переваги обраної альтернативи/причини відмови від альтернативи

    Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

    Альтернатива 1

    Методика має певні складнощі при використанні його в роботі з орендарями через те, що вносилися зміни і доповнення до основного рішення районної ради, тому цілі прийняття регуляторного акта не можуть бути досягнуті.

    Х

    Альтернатива 2

    Проект регуляторного акта рішення районної ради розроблено відповідно до Методики розрахунку орендної плати за державне майно та пропозиції її розподілу, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 04.10.1995 №786 зі змінами та доповненнями тому цілі регуляторного акта можуть бути досягнуті майже повною мірою.

    На дію цього регуляторного акта негативно можуть вплинути економічна криза, що призведе до загального зменшення кількості суб’єктів господарювання

     

     

    1. Механізми та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми

        

    Реалізація запропонованого регулювання буде здійснюватися шляхом впровадження наступних заходів:

    а) економіко-фінансові заходи займають головне місце в удосконаленні регулювання орендних відносин і включають:

    - перспективи і цілі передачі в оренду комунального майна, прогнозування надходжень у місцеві бюджети;

    - забезпечення направлення коштів, отриманих від оренди комунального майна на утримання і розвиток об'єктів комунальної власності.

    б) інформаційно-рекламні заходи також відіграють значну роль у впровадженні даного регулювання:

    - інформування орендодавців про розрахунок і порядок використання орендної плати;

    - забезпечення права орендарів на одержання інформації про умови здачі в оренду комунального майна.

    1. Розрахунок витрат на запровадження державного регулювання для суб’єктів малого підприємництва (Тест малого підприємництва – М-Тест).

     

    1. Консультації з представниками мікро- та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання.

    Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб’єктів малого підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання, проведено розробником у період з 1 березня 2019 р. по 1 квітня 2019 р.

    Порядковий номер

    Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо), інтернет-консультації прямі (інтернет-форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо)

    Кількість учасників консультацій, осіб

    Основні результати консультацій (опис)

    1.

    2.

    Проведено нараду щодо доцільності внесення змін та доповнень до регуляторного акту щодо ставок оренди за майно комунальної власності

    Зустрічі   з     суб’єктами господарювання у формі круглих столів. Опитування в телефонному режимі

    5

    15

    Винести регуляторний акт на розгляд депутатів, громади міста

    Суб’єкти господарювання не заперечують проти перегляду ставок оренди і затвердження проекту регуляторного акта рішення районної ради

    2. Вимірювання впливу регулювання на суб’єктів малого підприємництва (мікро- та малі-):

                кількість суб’єктів малого підприємництва, на яких поширюється регулювання: 39 (одиниць), у тому числі малого підприємництва 10 та мікропідприємництва 29 (одиниць);

                 Питома вага суб’єктів малого підприємництва у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив 25,6 % (відповідно до таблиці «Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання»

    3. Розрахунок витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання.

     

    Порядковий номер

    Найменування оцінки

    У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання)

    Періодичні (за наступний рік)

    Витрати за 
    п’ять років

    Оцінка “прямих” витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання

    1

    Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів)

    Не передбачається

    2

    Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування

    Не передбачається

    3

    Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати - витратні матеріали)

    Не передбачається

    4

    Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування)

    Не передбачається

    5

    Інші процедури:

    Оренда комунального майна (орендна ставка, %)

    за найбільшою вартістю – 50 % від оцінки майна

    за найменшою вартістю – 5 % від оцінки майна

    Не передбачається

      

    Ріст на 5%

    Ріст на 2%

    Не передбачається

    6

    Разом, гривень/рік

    за найбільшою вартістю

    за найменшою вартістю

    8038,2

    6924,6

    1113,6

    Х

    40191,0

    34623,0

    5568,0

    7

    Кількість суб’єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

    39

    8

    Сумарно, гривень/рік

    -

    Х

    -

    Оцінка вартості адміністративних процедур суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

    9

    Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання

    Не передбачається

    10

    Процедури організації виконання вимог регулювання

    Не передбачається

    11

    Процедури офіційного звітування

    Не передбачається

    12

    Процедури щодо забезпечення процесу перевірок

    Не передбачається

    13

    Інші процедури (уточнити)

    -

    -

    -

    14

    Разом, гривень

    Формула:

    (сума рядків 9 + 10 + 11 + 12 + 13)

    -

    Х

    -

    15

    Кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць (обраховано за кількістю діючих орендарів)

    39

    39

    -

    16

    Сумарно, гривень

    -

    Х

    -

               

     

    Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва

     

    Процедура

    регулювання

    суб’єктів малого підприємництва

    (розрахунок на одного типового

    суб’єкта господарювання малого

    підприємництва

    за потреби окремо для суб’єктів малого та мікро-підприємництв)

    Планові

    витрати

    часу на

    процедуру

     

    Вартість часу

    співробітника

    органу

    державної

    влади

    відповідної

    категорії

    (заробітна плата)

     

    Оцінка

    кількості

    процедур за рік, що припадають

    на одного

    суб’єкта

     

    Оцінка

    кількості

    суб’єктів,що

    підпадають

    під дію

    процедури

    регулювання

     

    Витрати на

    адміністрування

    регулювання

    * (за рік), гривень

     

    1. Облік суб’єкта

    господарювання, що перебуває у сфері регулювання

    1 год.

    81,1 грн./год.

    1

    39

    (переукладання договорів)

    3162,9

    2. Поточного контролю за

    суб’єктом господарювання, що перебуває у сфері регулювання, у тому числі:

    -

    -

    -

    -

    -

    камеральні

    -

    -

    -

    -

    -

    виїзні

    -

    -

    -

    -

    -

    3. Підготовка, затвердження та

    опрацювання

    одного окремого акта про порушення вимог регулювання

    -

    -

    -

    -

    -

    4. Реалізація одного окремого рішення

    щодо порушення вимог регулювання

    -

    -

    -

    -

    -

    5. Оскарження

    одного окремого рішення суб’єктами господарювання

    -

    -

    -

    -

    -

     

    6.Підготовка звітності за

    результатами регулювання

    -

    -

    -

    -

    -

    7. Інші адміністративні процедури (уточнити): 

    1. розрахунок плати за оренду

    2. проведення конкурсу та аукціону на право оренди вільних об’єктів

    2 год.

     8 год.

     81,1 грн./год

     81,1 грн./год

     1

     1

     39

    4

     6325,8

     2595,2

    Разом за рік

    Х

    Х

    Х

    Х

    -

    Сумарно за п’ять років

    Х

    Х

    Х

    Х

    -

     

    1. Розрахунок сумарних витрат суб’єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання

     

    п/п

    Показник

    Перший рік регулювання (стартовий)

    За п’ять років

    1.

    Оцінка «прямих» витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання

    6924,6 грн./рік (за найбільшою вартістю)

    1113,6 грн./рік (за найменшою вартістю)

    34623,0 грн./рік (за найбільшою вартістю)

    5568,0 грн./рік (за найменшою вартістю)

    2.

    Оцінка вартості адміністративн

    их процедур для суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

    -

    -

    3.

    Сумарні витрати малого підприємництва на виконання

    запланованого регулювання

    6924,6 грн./рік (за найбільшою вартістю)

    1113,6 грн./рік (за найменшою вартістю)

    34623,0 грн./рік (за найбільшою вартістю)

    5568,0 грн./рік (за найменшою вартістю)

    4.

    Бюджетні витрати на адміністрування регулювання

    суб’єктів малого підприємництва

    12083,9 грн.

    60419,5 грн.

    5.

    Сумарні витрати на виконання запланованого  регулювання

    20122,1  грн./рік

    100610,5  грн.

     

    VII. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

    Строк дії запропонованого регуляторного акта необмежений, у зв’язку із можливістю внесення до нього змін або його відміни, у разі зміни чинного законодавства.

     

    VIII. Визначення показників результативності дії регуляторного акта

     

    Для об’єктивного визначення результативності регуляторного акту буде використано такі показники:

    - кількість укладених договорів оренди;

    - сума надходжень орендної плати до районного бюджету;

    - кількість суб’єктів господарювання, на яких поширюватиметься дія акту.

     

    1. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

     

    Для відстежень результативності буде застосовано:

          - статистичні дані.

           Базове відстеження проведене на стадії розробки проекту регуляторного акта.

           Повторне відстеження результативності буде проведено через рік після набуття чинності регуляторним актом.

          Періодичні відстеження - кожні три роки після прийняття регуляторного акта.

          Метод проведення відстеження результативності – статистичний.

          Вид даних – статистичні дані.

     

    ПРОЕКТ РІШЕННЯ детальніше...

    Середа, 17 вересня 2014 16:05

    Реєстр діючих регуляторних актів

    Реєстр (перелік) діючих регуляторних актів Камінь – Каширського району

    Розробка: Відділ інформаційних технологій
    апарату Волинської облдержадміністрації
    Інформаційне наповнення:
    Камінь-Каширська районна державна адміністрація
    Усі права на матеріали, розміщені на цьому сайті, належать Камінь-Каширській райдержадміністрації.
    Адреса: 44500, м. Камінь-Каширський, вул. Воля, 2, т/ф. 50486, т. 23332, E-mail: info@kamadm.gov.ua
    © 2014 kamadmin.gov.ua