Управління юстиції інформує!
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Головного управління юстиції у Волинській області
від 24.12.2014 № 114/6
ГРАФІК
особистого виїзного прийому громадян начальником Головного управління юстиції у Волинській області у 2015 році
Управління юстиції інформує!
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Головного територіального управління юстиції у Волинській області
від 17.04.2015 № 72/6
Г Р А Ф І К
особистого прийому громадян керівництвом Головного територіального управління юстиції у Волинській області
Управління юстиції інформує!
ГРАФІК
особистого виїзного прийому громадян заступником начальника головного територіального управління юстиції з питань державної виконавчої служби - начальником Управління державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Волинській області 2015 році
Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення кінцевих вигодоодержувачів юридичних осіб та публічних діячів»
14 жовтня 2014 року на вимогу ЄС Верховна Рада ухвалила Закон «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення кінцевих вигодоодержувачів юридичних осіб та публічних діячів».
Закон набув чинності 25 жовтня.
До уваги керівників юридичних осіб!
21 травня 2015 року Верховною Радою України прийнято Закон України № 475-VIII «Про внесення змін до Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо відомостей про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи» (набрав чинності 26 травня 2015 року), яким серед іншого передбачено такі нововведення:
Як звернутись в Європейський суд з прав людини?
Європейський суд з прав людини (далі – Суд) є міжнародним органом, який за умов, визначених Конвенцією про захист прав людини та основоположних свобод (далі – Конвенція), може розглядати заяви, подані особами, які скаржаться на порушення своїх прав. Конвенція є міжнародним договором, на підставі якого більшість європейських держав зобов'язалися дотримуватися прав та основоположних свобод людини. Ці права гарантуються як самою Конвенцією, так і протоколами до неї (Протоколи № 1, 4, 6, 7, 12 і 13), згода на обов'язковість яких надана державами – сторонами Конвенції.
Допомога малозабезпеченим сім’ям у 2015 році
Допомога малозабезпеченим сім'ям призначається і виплачується у грошовій формі малозабезпеченим сім'ям, які постійно проживають на території України, мають середньомісячний сукупний дохід, нижчий від прожиткового мінімуму для сім'ї.
Згода другого з подружжя на укладення договору та форми її виявлення
Один із подружжя, укладаючи той чи інший договір не тільки розпоряджається спільним майном подружжя, а й створює для подружжя додаткові обовязки. Тому новий Сімейний кодексу України закріпив складну і розгалужену систему виявлення згоди другого з подружжя на укладення договору залежно від особливостей об’єктів права власності, що становлять його предмет. Таку систему можна зобразити у вигляді таблиці.
Особливості прийняття спадщини дитиною.
Спадкуванням є перехід прав та обов’язків (спадщини) від фізичної особи, яка померла (спадкодавця), до інших осіб (спадкоємців). Спадкування здійснюється за заповітом або за законом.
Про надання послуг у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень у скорочені строки
Відповідно до частини тринадцятої статті 15 Закону України “Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень” Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Установити скорочені строки надання послуг у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень і розмір плати за їх надання у такі строки згідно з додатком.
Історія підготовки і прийняття Конституції України
Підготовка і прийняття нової Конституції України має тривалий конституційний процес, який складається з декількох етапів.
24 жовтня 1990 р. Верховна Рада прийняла постанову "Про Комісію по розробці нової Конституції Української РСР", за якою цій комісії було доручено створити робочі групи по підготовці окремих розділів проекту Конституції, залучивши до них провідних вчених і фахівців з відповідних галузей знань. Перед Президією Верховної Ради було поставлене завдання внести на розгляд сесії Верховної Ради в грудні 1990 р. Концепцію нової Конституції.
Управління юстиції інформує!
Відповідно до Указу Президента України від 21 квітня 2015 року №225/2015 «Про відзначення 19-ї річниці Конституції України»
Щодо децентралізації надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації
У 2014 році Українці отримали 4,8 млн послуг з реєстрації. З них 1,3 млн становили виписки, витяги та довідки.
Для реєстрації чи отримання довідки громадяни з ночі мали займати чергу. Та й це не завжди було гарантією, що вдасться потрапити до спеціаліста саме в цей день.
Щодо визначення кінцевих вигодоодержувачів юридичних осіб та публічних діячів
14 жовтня 2014 року на вимогу ЄС Верховна Рада ухвалила Закон «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення кінцевих вигодоодержувачів юридичних осіб та публічних діячів».
Націона́льне антикорупці́́йне бюро́ Украї́ни у боротьбі з корупцією
Корупція завжди залишалася однією з найсерйозніших проблем України.
Через рік після Революції гідності Україна залишалася найбільш корумпованою країною Європи: за результатами глобального Індексу сприйняття корупції 2014 (Corruption Perceptions Index) країна посідає 142 місце зі 175. Отже, Україна залишається тотально корумпованою державою.
Роз`яснення щодо застосування положень Порядку підвищення кваліфікації нотаріусів, консультантів державних нотаріальних контор, державних нотаріальних архівів, помічників приватних нотаріусів
Відповідно до статті 3 Закону України «Про нотаріат», нотаріус − це уповноважена державою фізична особа, яка здійснює нотаріальну діяльність у державній нотаріальній конторі, державному нотаріальному архіві або незалежну професійну нотаріальну діяльність, зокрема посвідчує права, а також факти, що мають юридичне значення, та вчиняє інші нотаріальні дії, передбачені законом, з метою надання їм юридичної вірогідності.
Державна реєстрація права оренди земель сільськогосподарського призначення за принципом екстериторіальності
З початку 2015 року продовжується практика застосування принципу екстериторіальності під час державної реєстрації права оренди земель сільськогосподарського призначення.