16 липня 2024 ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ

АРХІВ НОВИН

« Липень 2024 »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Четвер, 13 листопада 2014 08:06

Надходження коштів

9 листопада 2014 року до управління соціального захисту населення райдержадміністрації надійшли кошти на  виплату державних  соціальних  допомог за листопад 2014р.:

● сім’ям з дітьми, в т.ч.:

- допомога у зв’язку з вагітністю та пологами - 33 особам на суму 50064,05  грн.;

- допомога при народженні  дитини -  3589 особам на суму 4859491,14 грн.;

- допомога по догляду за дитиною до 3-х років – 194 особам на суму 23497,61  грн.;

- допомога на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування - 20 особам на суму  67166,68 грн.;

- допомога при усиновленні дитини – 5 особам на суму 20309,57 грн.;

- допомога одиноким матерям –  398 особам на суму 202034,43 грн.;

● тимчасової державної допомоги дітям – 106 особам на суму 73694,57 грн.;

● державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям  – 981 особі на суму 3905387,67  грн.;

● допомога інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам  - 998 особам на суму 1300778,21  грн.

● тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів – 106 особам на суму 73694,57  грн.;

           Виплата допомог буде проведена вчасно та в повному обсязі.

 

 

П'ятниця, 31 жовтня 2014 09:11

Інформаційне повідомлення

31 жовтня 2014 року

Інформаційне повідомлення!

      Держава гарантує безоплатне і позачергове забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації учасників АТО, які постраждали внаслідок антитерористичної операції, незалежно від установлення їм інвалідності.
     Вартість виробу для учасника АТО установлюється залежно від його потреб іне обмежена в сумі.

     До технічних та інших засобів реабілітації належать:
     – протезні вироби (включаючи протезно-ортопедичні вироби (ортези, протези), ортопедичне взуття);
     – засоби для пересування (крісла колісні);
     – спеціальні засоби для самообслуговування та догляду допоміжні засоби для особистого догляду та захисту: наколінники, налокітники, рукавиці на протез, чохли для кукс верхніх та нижніх кінцівок, вкладиші із силіконової або селевої композиції для кукс верхніх та нижніх кінцівок, подушки протипролежневі та інші;
     – допоміжні засоби для особистої гігієни: крісла-стільці, сидіння на унітаз, сидіння-надставки на унітаз, щипці для туалетного паперу, стільці, табурети, сидіння для ванни та душу, східці, підставки для ванни, умивальники);
     – допоміжні засоби для особистої рухомості, переміщення та підйому (палиці, милиці, ходуни, поручні);
     – меблі та оснащення (столи, меблі для сидіння, ліжка, матраци протипролежневі, перила та поручні, брусся, опори).

     Перелік необхідних документів для отримання технічних та інших засобів реабілітації
     • паспорт (копія та оригінал);
     • ідентифікаційний код (копія та оригінал);
     • рішення військово-лікарської комісії чи висновок лікарсько-консультативної комісії про потребу в забезпеченні необхідним виробом;
     • витяг з наказу командира військової частини (начальника територіального підрозділу) або довідка про обставини травми (поранення, контузії, каліцтва), видана командиром військової частини (начальником територіального підрозділу), з відомостями про участь в антитерористичній операції (для військовослужбовців (резервістів, військовозобов'язаних) та працівників Збройних Сил, Національної гвардії, СБУ, Служби зовнішньої розвідки, Держприкордонслужби, осіб рядового, начальницького складу, військовослужбовців та працівників МВС, Управління державної охорони, Держспецзв'язку, інших утворених відповідно до законів військових формувань, яким не встановлено інвалідність).

Куди звертатися?
     Зазначений перелік документів особою або його законним представником подається до органу соціального захисту населення міських та районних державних адміністрацій за зареєстрованим місцем проживання або за місцем фактичного проживання учасника АТО.
     Працівники органів соціального захисту населення:
     • нададуть ґрунтовну консультацію щодо забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації;
     • ознайомлять із каталогами технічних та інших засобів реабілітації;
     • ознайомлять із відповідним переліком протезно-ортопедичних підприємств, які виконують індивідуальні заявки на безкоштовне виготовлення технічних та інших засобів реабілітації;
     • видадуть направлення на забезпечення необхідними технічними та іншими засобами реабілітації.

     Особа обирає протезно-ортопедичне підприємство, на якому буде проведено протезування (ортезування) або ж забезпечено необхідним технічним засобом реабілітації.
     На обраному заявником підприємстві буде проведено огляд учасника АТО та подальший супровід із надання протезно-ортопедичної допомоги.

     За детальнішою інформацією звертатися до Державної служби України з питань ветеранів, інвалідів та учасників антитерористичної операції:
01601, м. Київ, Музейний провулок, 12 тел.: (044) 281-08-48, (044) 281-08-50, (044) 281-08-48 або до відповідальних осіб департаменту і райміськуправлінь соціального захисту населення

Список відповідальних осіб
Департамент соціального захисту населення

                                                             
Заступник директора департаменту             Сірбіненко Людмила Василівна         (0332) 24-84-71

Начальник відділу персоніфікованого обліку пільг та інвалідів                                                                                                                              Семенюк Наталія Вікторівна              (0332) 77-82-05

Головний спеціаліст відділу персоніфікованого обліку пільг та інвалідів                                                      Бойко Тарас Степанович                  (0332) 24-34-56

Начальник відділу обслуговування інвалідів, ветеранів війни, праці та контролю за пенсійним забезпеченням К-Каширської райдержадміністрації Пась Тетяна Петрівна                                                                                                             (03357) 22067

    

Перелік вітчизняних підприємств, на яких інваліди, діти-інваліди та інші окремі категорії населення, в тому числі постраждалі АТО можуть отримати необхідні технічні та інші засоби реабілітації (протези, ортези тощо)

(для отримання направлення на безплатне забезпечення засобами реабілітації, виготовленням яких займаються вказані підприємства, необхідно звернутися до органів соціального захисту населення за місцем проживання)

Український науково-дослідний інститут протезування, протезобудування та відновлення працездатності
вул. Клочківська, 339, м. Харків, 61051, т. 057 337-76-30

Вінницька область
Вінницьке казенне експериментальне протезно-ортопедичне підприємство
м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 126,
(0432) 55-20-08 виготовлення, поставка, ремонт та технічне обслуговування технічних та інших засобів реабілітації (далі - ТЗР)


Приватне підприємство „Ортопедсервісцентр"
м. Вінниця, пр. Юності, 11/1,
тел/факс (0432) 57-63-52
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
ортези на хребет; ортези на нижні та верхні кінцівки; протези верхніх і нижніх кінцівок; допоміжні засоби для особистого догляду і захисту; ортопедичне взуття; післягарантійний ремонт і технічне обслуговування ТЗР

ПП „Протезно-ортопедична майстерня"
м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 114,
(0432) 57-17-93, 067-430-0063 ортези на хребет; ортези на верхні та нижні кінцівки; протези верхніх і нижніх кінцівок; допоміжні засоби для особистого догляду і захисту; ортопедичне взуття, післягарантійний ремонт та технічне обслуговування ТЗР

Волинська область
ПП „Ескулап"
43020, м. Луцьк, пр. Відродження, 2,
(0332) 78-80-50 ортези на хребет, ортези на верхні кінцівки безшарнірні, ортези на нижні кінцівки шарнірні та безшарнірні

Дніпропетровська область
Дніпропетровське казенне експериментальне протезно-ортопедичне підприємство
м. Дніпропетровськ, вул. Героїв Сталінграду, 21
(056) 370-58-72 виготовлення, поставка, ремонт та технічне обслуговування технічних та інших засобів реабілітації

ТОВ „ТАНТА ПЛЮС"
м. Дніпропетровськ, вул. Будьонного, 29/18,
095-411-58-07 крісла колісні, виготовлені за індивідуальним замовленням, післягарантійний ремонт та технічне обслуговування крісел

Донецька область
Донецьке казенне експериментальне протезно-ортопедичне підприємство
м. Донецьк, пр. Визволення Донбасу,11-а,
(062) 311-31-03, 311-37-17 виготовлення, поставка, ремонт, технічне обслуговування технічних та інших засобів реабілітації, виготовлення протезів молочної залози, допоміжних засобів для особистого догляду та захисту

ТОВ Центр протезно-ортопедичної реабілітації інвалідів „Орттех"
83048, м. Донецьк, вул. Артема, 106,
тел/факс (062) 304-34-96
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
ортези на хребет; ортези на верхні та нижні кінцівки; протези верхніх і нижніх кінцівок, допоміжні засоби для особистого догляду та захисту, післягарантійний ремонт та технічне обслуговування ТЗР

ТОВ „Донецький науково-виробничий комплекс СКУТ"
83048, м. Донецьк, вул. Артема, 132,
(062) 311-13-29, ф.(062) 386-32-41,
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
поставка спеціальних засобів для орієнтування, спілкування та обміну інформацією (магнітофони, диктофони, годинники)

Житомирська область
Житомирське державне експериментальне протезно-ортопедичне підприємство
м. Житомир, вул. Гоголівська, 103,
(0412) 36-04-78 виготовлення, поставка, ремонт та технічне обслуговування технічних та інших засобів реабілітації

Приватне підприємство „Поступ-орто"
смт. Озерне, буд 52, Житомирський район
(0412)408-308, 099-048-2855, 095-535-2034 ортези на хребет

Запорізька область
Казенне підприємство „Науково-виробничий комплекс „Іскра"
69071, м. Запоріжжя, вул. Магістральна, 84,
(061) 271-22-11
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
крісла колісні серійного виробництва, післягарантійний ремонт та технічне обслуговування крісел колісних

Кіровоградська область
ТОВ „Друкмаш-центр"
м. Кіровоград, вул. Волкова, 13-б,
(052) 230-17-12, 255-38-42 ортези на хребет з текстильних матеріалів, ортези на верхні та нижні кінцівки безшарнірні, протези молочної залози, крісла колісні, виготовлені за індивідуальним замовленням, допоміжні засоби для особистого догляду та захисту, крісла колісні серійного виробництва, післягарантійний ремонт та технічне обслуговування крісел колісних

Луганська область
Луганське казенне експериментальне протезно-ортопедичне підприємство
м. Луганськ, вул. М.Фрунзе, 111-а,
(0642) 58-42-90 виготовлення, поставка, ремонт та технічне обслуговування технічних та інших засобів реабілітації

ТОВ „Луганський центр протезування"
91057, м. Луганськ, Жовтневий р-н, квартал Ю.Гагаріна, 24 ,кв. 50,
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
ортези на хребет; ортези на верхні та нижні кінцівки; протези верхніх та нижніх кінцівок; допоміжні засоби для особистого догляду та захисту; ортопедичне взуття; післягарантійний ремонт та технічне обслуговування ТЗР

ТОВ „Центр протезування „Інвалтруд"
91045, м. Луганськ, квартал 50 річчя Оборони Луганська, 12д,
тел.(0642) 63-98-30
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
протези нижніх кінцівок допоміжні засоби для особистого догляду та захисту; післягарантійний ремонт та технічне обслуговування ТЗР

Львівська область
Львівське казенне експериментальне підприємство засобів пересування і протезування
м. Львів, вул. Рудненська,10,
(032) 267-68-45, 267-94-15 виготовлення, поставка, ремонт та технічне обслуговування технічних та інших засобів реабілітації, виготовлення крісел колісних

ТОВ „Ортотехнo"
79052, м. Львів, вул. Ген. Курмановича, 9,
тел.229-30-81
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
крісла колісні серійного виробництва

Приватне підприємство „Ортотоп"
79058, м. Львів, вул. Циганівка, 12,
тел./факс (0322) 45-80-70,
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
ортопедичне взуття

Підприємство „Ясени" товариства інвалідів „РОК"
79058, м. Львів, вул. Циганівка, 12-а,
тел./факс (0322) 45-81-61,
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
ортопедичне взуття

ТОВ „Реабілітація ЛТД"
м. Львів, пр. Червоної Калини, 35,
тел.(032) 245-59-05 ортези на верхні та нижні кінцівки; протези верхніх та нижніх кінцівок; допоміжні засоби для особистого догляду та захисту; післягарантійний ремонт та технічне обслуговування ТЗР

Приватне підприємство „АРОЛ ПЛЮС"
79057, м. Львів, вул. Гайворонського, 27,
тел.(032) 245-24-65
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
ортези на хребет; ортези на верхні та нижні кінцівки; протези верхніх та нижніх кінцівок; допоміжні засоби для особистого догляду та захисту; ортопедичне взуття; післягарантійний ремонт та технічне обслуговування ТЗР

Миколаївська область
Миколаївське державне експериментальне протезно-ортопедичне підприємство
м. Миколаїв, пров. Ш.Кобера, 17,
(0512) 22-01-73 виготовлення, поставка, ремонт та технічне обслуговування технічних та інших засобів реабілітації

Державний комплекс соціальної реабілітації дітей-інвалідів
м. Миколаїв, вул. Ф.Дзержинського, 55,
(0512) 37-69-57
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
ортези на верхні та на нижні кінцівки; ортопедичне взуття

Міжгалузеве учбово-виробниче підприємство „АПЕКС" ВОІ „СОІУ"
54020, м. Миколаїв, вул. Защука, 10,
т/ф. 471434, 471502 післягарантійний ремонт та здійснення технічного обслуговування крісел колісних

Одеська область
Одеське казенне експериментальне протезно-ортопедичне підприємство
м. Одеса, вул. В.Терешкової, 11,
(048) 785-39-97 виготовлення, поставка, ремонт та технічне обслуговування технічних та інших засобів реабілітації

Приватна фірма „Тєллус"
м. Одеса, вул. Академіка Філатова, 76, кв. 8,
т. 048 715-47-17 ортези на хребет; ортези на верхні та нижні кінцівки; протези верхніх та нижніх кінцівок; ортопедичне взуття; допоміжні засоби для особистого догляду та захисту; післягарантійний ремонт та технічне обслуговування ТЗР

ТОВ „Фенікс-Медікал"
62009, м. Одеса, вул. Сонячна, 5, оф. 501,
www.fenix-medical.com.ua
067-926-2022, 094-947-5512 крісла колісні серійного виробництва

ТОВ „Арвітум"
65011, м. Одеса, Старобазарний сквер, 3/15
(048) 795-75-85
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
ортези на нижні кінцівки безшарнірні (ортези на стопу)

Полтавська область
Полтавське казенне експериментальне протезно-ортопедичне підприємство
м. Полтава, вул. Монастирська, 10,
(0532) 56-22-67 виготовлення, поставка, ремонт та технічне обслуговування технічних та інших засобів реабілітації

ТОВ „Ортез"
36014, м. Полтава, вул. О.Пушкіна, 116,
(0532) 50-14-44
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
ортези на хребет; ортези на верхні та на нижні кінцівки

ТОВ „Норма-трейд"
м. Полтава, вул. А.Ковпака, 53,
т/ф. (0532) 68-85-73, 68-88-11 допоміжні засоби для особистої гігієни, допоміжні засоби для прання, купання і прийняття душу, засоби для ходіння, керовані однією рукою, засоби для ходіння, керовані обома руками, допоміжні засоби для переміщення або переносу, допоміжні засоби для підйому, меблі та оснащення серійного виробництва

Тернопільська область
Тернопільське казенне експериментальне протезно-ортопедичне підприємство
м. Тернопіль, вул. Тролейбусна, 10
(0352) 53-51-14 виготовлення, поставка, ремонт та технічне обслуговування технічних та інших засобів реабілітації

Приватне підприємство „Центр протезування і реабілітації „Разан"
46020, м. Тернопіль, вул. Волинська, 40,
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
(0352) 43-61-86, 067-370-64-56 ортези на хребет; ортези на верхні та нижні кінцівки; протези верхніх та нижніх кінцівок; допоміжні засоби для особистого догляду та захисту; післягарантійний ремонт та технічне обслуговування ТЗР

Приватне підприємство „Форвард-орто"
46027, м. Тернопіль, вул. Лучаківського, 6,
тел./факс. (0352) 51-30-03, 51 -33-73
www.forward-orto.com.ua ортези на хребет; протези верхніх та нижніх кінцівок; ортези на верхні та нижні кінцівки; ортопедичне взуття, виготовлене за індивідуальним замовленням; допоміжні засоби для особистого догляду та захисту; крісла колісні серійного виробництва; післягарантійний ремонт та технічне обслуговування ТЗР

Харківська область
Харківське казенне експериментальне протезно-ортопедичне підприємство
м. Харків, вул. Котлова, 112
(057) 712-87-42 виготовлення, поставка, ремонт та технічне обслуговування технічних та інших засобів реабілітації, виготовлення крісел колісних, засобів для ходіння, керованих обома руками, меблів, допоміжних засобів для особистої гігієни

Харківське ДДПП
м. Харків, вул. Клочківська, 339
(057) 377-98-86 виготовлення, поставка, ремонт та технічне обслуговування технічних та інших засобів реабілітації

ФОП Антощук Н.Л.
61204, м. Харків, пр. Перемоги, 76, кв. 445
098-366-8853 поставка матраців протипролежневих

ДП „Науково-виробнича фірма „Орттех-плюс"
61023, м. Харків, вул. Пушкінська, 87,
тел/факс (057) 738-06-09 ортези на хребет

ТОВ „Виробниче протезно-ортопедичне підприємство „Опора-плюс"
м. Харків, пров. Фанінський, 3, кв.35,
тел. (057) 732-57-21 ортези на хребет; ортези на верхні та нижні кінцівки; протези верхніх та нижніх кінцівок; допоміжні засоби для особистого догляду та захисту; післягарантійний ремонт та технічне обслуговування ТЗР

ТОВ „ОРТ-ДЦП-спеціалізований центр реабілітації"
61051, м. Харків, вул. Широніна, 3,
тел. (057) 756-57-40 ортези на хребет (ортези для сидіння); ортези на нижні кінцівки безшарнірні; ортопедичне взуття

ТОВ „Ортсабо Спеціалізований Центр Реабілітації"
61051, м. Харків, вул. Широніна, 3,
тел. (057) 756-57-40
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. ортези на хребет (ортези для сидіння); ортези на нижні кінцівки безшарнірні; ортопедичне взуття

ТОВ „Турбота"
м. Харків, вул. Клочківська, 339,
(057) 773-30-39 ортези на хребет; ортези на верхні та нижні кінцівки; протези верхніх та нижніх кінцівок; допоміжні засоби для особистого догляду та захисту; післягарантійний ремонт та технічне обслуговування ТЗР

Приватне протезно-ортопедичне підприємство „Динаміка"
м. Харків, пров. Фанінський, 3,
тел. (057) 732-57-21
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
післягарантійний ремонт та здійснення технічного обслуговування крісел колісних, ортези на нижні кінцівки; протези нижніх кінцівок; допоміжні засоби для особистого догляду та захисту

ТОВ „Науково – технічне підприємство „Спецмедтехніка"
61070, м. Харків, пров. 1-й Лісопарківський, 1, тел.(057) 707-10-27
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
засоби для ходіння керовані однією рукою серійного виробництва

ТОВ „Ортсабо Спеціалізований Центр Реабілітації"
61051, м. Харків, вул. Широніна, 3,
тел. (057) 756-57-40
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. ортези на нижні кінцівки шарнірні

Приватне протезно-ортопедичне підприємство „Динаміка"
61166, м. Харків, провулок Фанінський, 3/35
т/ф.: (057) 732-57-21, 050-374-1443
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
ортези на нижні кінцівки (шарнірні, безшарнірні), протези нижніх кінцівок, допоміжні засоби, для особистого догляду та захисту

„АТ „Ортодопомога" у формі ТОВ
м. Харків, вул. Морозова, 20 А
(057) 252-41-23, 050-647-8271 засоби для захисту тулуба або всього тіла - подушки протипролежневі серійного виробництва

ТОВ „Протезно-ортопедичне підприємство „БІОТЕХНІКА"
м. Харків, вул. Солдатська, 37-1,
(057) 738-06-09 ортези на хребет; ортези на нижні кінцівки; протези нижніх кінцівок; допоміжні засоби для особистого догляду та захисту

Хмельницька область
Хмельницьке державне експериментальне протезно-ортопедичне підприємство
м. Хмельницький, вул. В.Чорновола, 159/1,
(057) 337-98-86 виготовлення, поставка, ремонт та технічне обслуговування технічних та інших засобів реабілітації

Хмельницьке мале учбово-виробниче підприємство „Воля" Хмельницького обласного фонду „Соціальний захист та реабілітація інвалідів"
04119, м. Київ, вул. Мельникова, 83-Д/110,
тел.: (044) 536 00 80 , 067-467-9396
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
крісла колісні серійного виробництва

Чернівецька область
Чернівецьке приватне підприємство „Опора"
58013, м. Чернівці, вул. Червоноармійська, 77-Б,
(0372) 57-50-44, 050-374-4735 ортези на хребет, ортези на верхні та нижні кінцівки, протези верхніх та нижніх кінцівок; допоміжні засоби для особистого догляду та захисту, ремонт протезно ортопедичних виробів

Підприємство інвалідів „Життя без бар'єрів" громадської організації інвалідів „Безбар'єрне місто"
58023, м. Чернівці, вул. Демократична, 11,
т/ф. (0372) 52-87-14, 56-42-03,
095-881-7014
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
післягарантійний ремонт та технічне обслуговування крісел колісних.

м. Київ
Київське казенне експериментальне протезно-ортопедичне підприємство
м. Київ, вул. Фролівська, 4,
(044) 425-21-88 виготовлення, поставка, ремонт та технічне обслуговування технічних та інших засобів реабілітації

ТОВ „Світ Літньої Людини та Реабілітації"
м. Київ, вул. Жилянська, 29,
www.svit-ll.com
(044) 235-03-13 допоміжні засоби для особистої гігієни, засоби для ходіння, керовані однією рукою, засоби для ходіння керовані, обома руками, допоміжні засоби для переміщення або переносу, меблі та оснащення серійного виробництва, поставка спеціальних засобів для орієнтування, спілкування та обміну інформацією (мобільні телефони для письмового спілкування марки MEDOK)

Філія „Ортез про" підприємства „Центр соціально-трудової реабілітації інвалідів м. Києва"
03150, м. Київ, вул. Боженка, 86-Б,
тел./факс 205-46-30
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
ортези на хребет, ортези на верхні та нижні кінцівки, протези на нижні кінцівки, післягарантійний ремонт і технічне обслуговування ТЗР, допоміжні засоби для особистого догляду та захисту серійного виробництва

ТОВ „Центр протезування „Едвардс"
03680, м. Київ, вул. Боженка, 86-Б
тел/факс 205-46-65
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
протези верхніх та нижніх кінцівок (у тому числі складне протезування), допоміжні засоби для особистого догляду та захисту, післягарантійний ремонт та технічне обслуговування ТЗР

ТОВ „Ортомедика"
03150, м. Київ, вул. Боженка, 86-Б,
тел/факс 207-06-97
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
ортези на хребет, ортези на верхні кінцівки безшарнірні, ортези на нижні кінцівки

ТОВ „Ортопедичний науково-виробничий реабілітаційний центр „Ортес"
04070, м. Київ, вул. Фролівська, 4,
тел/факс 417-33-34
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. протези молочної залози; допоміжні засобів для особистого догляду та захисту (ліфи для кріплення протезів молочної залози); ортези на верхні кінцівки (компресійний рукав при лімфодемі)

Науково-виробничий центр „Антей ЛТД"
03062, м. Київ, вул. Ескалаторна, 24,
тел/факс 400-11-67
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
крісла колісні серійного виробництва та виготовлені за індивідуальним замовленням, засоби для ходіння, керовані обома руками, допоміжні засоби для особистої гігієни, меблі та оснащення серійного виробництва

ТОВ „Виробнича компанія Діспомед"
01021, м. Київ, пров. Липський, 3,
т. 371-69-69
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
крісла колісні; допоміжні засоби для особистої гігієни; засоби для ходіння, керовані однією рукою; засоби для ходіння, керовані обома руками серійного виробництва

Приватне акціонерне товариство „Деревообробний завод „Явір"
02140, м. Київ, вул. Мельникова, 2/10,
тел.486-79-56,
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
меблі серійного виробництва

Приватне підприємство „Ортосвіт"
02099, м. Київ, вул. Бориспільська, 9,
тел/факс 067-231-5167
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
ортези на хребет; ортези на верхні та на нижні кінцівки

ПП Ящук"
м. Київ, пр. Корольова, 12Є,
(044)274-60-40,067-467-7890,
099-157-7981 засоби для ходіння, керовані однією рукою серійного виробництва

ПАТ „Завод Артемзварювання"
04050, м. Київ, вул. Мельникова, 2/10,
(044) 483-12-78; 501-69-04
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
крісла колісні, допоміжні засоби для особистої гігієни серійного виробництва та виготовлені за індивідуальним замовленням, післягарантійний ремонт та технічне обслуговування ТЗР

ПОГ „ЦКРІ „Акмеа"
04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, 32,
483-01-05
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
ортези на нижні кінцівки безшарнірні, виготовлені за індивідуальним замовленням; меблі серійного виробництва

ТОВ „Спеціалізоване протезно-ортопедичне підприємство „АЄ Брік"
м. Київ, вул. Раїси Окіпної, 4,
тел. 0(44) 516-83-35 протези верхніх та нижніх кінцівок; допоміжні засоби для особистого догляду та захисту; післягарантійний ремонт та технічне обслуговування ТЗР

ТОВ „Константа-ЕКСПО"
03062, м. Київ, пров. Кулібіна, 3,
тел. 223-92-99
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
крісла колісні серійного виробництва

ТОВ „Антис-орто"
04107, Київ, вул. Баговутівська, 1,
тел. 501-69-05
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
ортези на хребет; ортези на верхні та на нижні кінцівки; протези верхніх та нижніх кінцівок; допоміжні засоби для особистого догляду та захисту; ортопедичне взуття; післягарантійний ремонт та технічне обслуговування ТЗР

ТОВ „Ортотех-Сервіс ГмбХ"
04080, м. Київ, вул. Туровська, 26,
тел. 417-05-15
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. ортези на нижні кінцівки; протези верхніх та нижніх кінцівок, у тому числі складне протезування; допоміжні засоби для особистого догляду та захисту; післягарантійний ремонт та технічне обслуговування ТЗР

ПП „БІО"
04209, м. Київ, вул. Богатирська, 30,
тел. 412-01-95 ортези на хребет, ортези на верхні кінцівки безшарнірні, ортези на нижні кінцівки шарнірні та безшарнірні, протези нижніх кінцівок

ТОВ „СЛАЙГ МЕДІКАЛ"
м. Київ, вул. Нагірна, 8/32,
т. 483-65-27, 490-21-75 допоміжні засоби для особистої гігієни, засоби для ходіння, керовані однією рукою, засоби для ходіння керовані обома руками, крісла колісні серійного виробництва

 

Кабінет Міністрів України затвердив порядок надання щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання. Про це йдеться у постанові уряду № 505 від 1 жовтня 2014 р.

Кабмін постановив, що фінансування витрат, пов'язаних з наданням щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг, здійснюється за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот та за рахунок коштів, що надходять до державного бюджету у вигляді благодійної або міжнародної допомоги.

Так, згідно з документом, грошова допомога надається громадянам України, іноземцям та особам без громадянства, які постійно проживають на території України і переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, а також стоять на обліку в структурних підрозділах з питань соціального захисту населення районних, районних у м. Києві держадміністрацій, структурних підрозділах з питань соціального захисту населення виконавчих органів міських, районних у містах (у разі утворення) рад (далі - уповноважені органи), з дня звернення за її призначенням та виплачується по місяць зняття з такого обліку включно, але не більше ніж шість місяців.

Порядок ведення обліку осіб, які переміщуються, встановлюється Кабінетом міністрів України.

Грошова допомога особам, які переміщуються, призначається на сім'ю та виплачується одному з її членів за умови надання письмової згоди довільної форми про виплату грошової допомоги цій особі від інших членів сім'ї у таких розмірах:

- для непрацездатних осіб (пенсіонери, інваліди, діти) - 884 грн на одну особу;

- для працездатних осіб - 442 грн на одну особу.

Загальна сума допомоги на сім'ю розраховується як сума розмірів допомоги на кожного члена сім'ї та не може перевищувати 2 тис. 400 грн.

Для отримання грошової допомоги уповноважений представник сім'ї звертається до уповноваженого органу за фактичним місцем проживання (перебування) з відповідною заявою та пред'являє паспорт громадянина України або інший документ, що посвідчує особу, та довідки всіх членів сім'ї про взяття на облік осіб, які переміщуються.

У заяві зазначаються такі відомості про всіх членів сім'ї, які претендують на отримання грошової допомоги (прізвище, ім'я та по батькові; число, місяць, рік народження; серія, номер паспорта громадянина України, ким і коли виданий, для іноземців або осіб без громадянства - серія, номер паспортного документа та посвідки на постійне проживання; реєстраційний номер облікової картки платника податків; зареєстроване та фактичне місце проживання (перебування); реквізити рахунка уповноваженого представника сім'ї в уповноваженому банку, на який перераховуватиметься грошова допомога; та ні).

Згідно з порядком, грошова допомога не призначається у разі, коли: будь-хто з членів сім'ї має у володінні житлове приміщення, розташоване в регіонах, інших ніж тимчасово окупована територія України та райони проведення антитерористичної операції; у володінні сім'ї є два або більше транспортних засобів (механізмів), будь-хто з членів сім'ї має на депозитному банківському рахунку кошти у сумі, що перевищує 10-кратний розмір прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб.

Якщо у складі сім'ї, якій призначено грошову допомогу, є особи працездатного віку (крім громадян, які доглядають за дітьми до досягнення ними трирічного віку; громадян, які доглядають за дітьми, що потребують догляду протягом часу, визначеного у медичному висновку лікарсько-консультативної комісії, але не більш як до досягнення ними шестирічного віку; громадян, які мають 3 і більше дітей віком до 16 років і доглядають за ними; громадян, які доглядають за інвалідами I групи або дітьми-інвалідами віком до 18 років, або інвалідами I чи II групи внаслідок психічного розладу, або особами, які досягли 80-річного віку; а також фізичних осіб, які надають соціальні послуги), які не працевлаштувалися, в тому числі за сприянням державної служби зайнятості, або перебувають в трудових відносинах з роботодавцями на тимчасово окупованій території України чи в районах проведення антитерористичної операції, але фактично не працюють, протягом двох місяців з дня призначення виплати грошової допомоги, її розмір для працездатних членів сім'ї на наступні два місяці зменшується на 50%, а на наступний період - припиняється.

Особи працездатного віку, яким призначено грошову допомогу, зобов'язані інформувати у триденний строк уповноважений орган про факт працевлаштування.

Уповноважені органи протягом 10 днів після подання уповноваженим представником сім'ї заяви та документів, зазначених у пункті 5 цього порядку, призначають грошову допомогу або відмовляють у її призначенні та надають відповідне повідомлення уповноваженому представнику сім'ї.

Інформація про призначення грошової допомоги вноситься уповноваженим органом до Єдиної інформаційної бази даних про взятих на облік осіб, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції.

Грошова допомога перераховується уповноваженим органом на відкритий уповноваженим представником сім'ї в установі уповноваженого банку рахунок.

Уповноважені органи мають право перевіряти обґрунтованість видачі та достовірність документів, поданих для призначення грошової допомоги.

Суми грошової допомоги, виплачені надміру внаслідок подання документів з недостовірними відомостями, повертаються на вимогу уповноваженого органу. У разі відмови добровільного повернення надміру перерахованих сум грошової допомоги вони стягуються у судовому порядку.

Виплата грошової допомоги припиняється з наступного місяця у разі: 1) подання уповноваженим представником сім'ї заяви про припинення виплати грошової допомоги; 2) надання інформації державної служби зайнятості про те, що працездатні члени сім'ї протягом 2 місяців не працевлаштувалися за сприянням державної служби зайнятості або перебувають в трудових відносинах з роботодавцями на тимчасово окупованій території України чи в районах проведення антитерористичної операції, але фактично не працюють; 3) зняття з обліку особи, яка переміщується; 4).виявлення уповноваженим органом факту подання недостовірної інформації або неповідомлення про зміну обставин, які впливають на призначення грошової допомоги.

Уповноважені органи щомісяця до 15 та 25 числа готують заявки про потребу в коштах на виплату грошової допомоги та подають їх до структурних підрозділів з питань соціального захисту населення обласних, Київської міської держадміністрацій.

Казначейство щомісяця до 18 та 28 числа перераховує уповноваженим органам відповідні кошти для виплати грошової допомоги.

 

Середа, 29 жовтня 2014 15:51

Засідання комісії

23 жовтня 2014 року    в управлінні відбулося засідання комісії з питань призначення усіх видів соціальних допомог. Розглянуто  45 справ по призначенню державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, з яких 25 сім’ям   призначено, відмовлено 20 сім‘ям.  Комісія у своїй діяльності керувалася вимогами чинного законодавства.

 

       В  управлінні соціального захисту населення Камінь – Каширської районної державної адміністрації  проводиться значна робота по виконанню Закону України „Про звернення громадян” та Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 р. „Про першочергові заходи щодо забезпечення конституційних прав громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”.

З метою усунення причин, які можуть породжувати заяви та скарги громадян,  спеціалісти та керівники структурних підрозділів управління ведуть щоденний прийом громадян,  начальник управління – щопонеділка та щочетверга, заступники начальника – у вівторок, середу, п’ятницю.  В управлінні обумовлене ввічливе та уважне ставлення працівників до громадян, недопущення формальних відписок на звернення,  на стендах розміщена інформація про види та розміри допомог, пільг, процедура їх отримання, перелік необхідних документів. Прийом громадян  проводять всі спеціалісти управління на робочих місцях, які надають  роз’яснення з питань призначення та виплати державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, оплати праці, виплати грошової компенсації одержувачам пільг, відшкодування коштів за придбані лікарські засоби громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, оздоровлення осіб, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи та ін. Всього протягом  9 місяців 2014 року на особистому прийомі в управлінні  було прийнято – 342 чол.

Протягом 9 місяців  2014 року  до управління  всього надійшли 28 письмових звернень  громадян із вищестоящих органів та безпосередньо від громадян району.

В розрізі категорій громадян серед загальної  кількості   письмових звернень:

- від багатодітних сімей надійшло - 4 звернення   

- інвалідів загального захворювання – 1 звернення,

- пенсіонерів – 1 звернення,

- осіб, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС – 7 звернень;

- ветеранів війни – 2 звернення;

- від інших категорій – 13 звернень.

В структурі  звернень  за тематикою переважають питання:    

- призначення та виплата державної соціальної допомоги – 7;

- надання матеріальної допомоги – 1;

- встановлення статусу учасника війни  – 1;

- видача путівок на санаторно-курортне оздоровлення – 1;

- забезпечення житлом – 1.

Відповіді на звернення громадян надаються без порушення термінів та відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян».  З 63 звернень  22 розглянуто в термін до 5 днів, 27 – до 15 днів, 4 – до 30 днів.

Діловодство за зверненнями громадян в управлінні ведеться відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 №348.

        З метою попередження  скарг та забезпечення гласності, прозорості і відкритості у діяльності  управління, у районній громадсько – політичній газеті «Полісся» та на сторінці управління на офіційному веб - сайті районної державної адміністрації постійно  роз’яснюються  питання соціального захисту населення. Найбільше надруковано  матеріалів з питань  надання пільг та допомог, надання субсидій,  соціального захисту інвалідів  та інших питань.

Для інформування населення з діючого законодавства постійно поновлюються матеріали на інформаційних стендах в  приміщенні управління, надсилаються такі матеріали і до виконкомів сільських рад.

 

8 жовтня 2014 року до управління соціального захисту населення райдержадміністрації надійшли кошти на  виплату державних  соціальних  допомог за жовтень 2014р.:

  ● сім’ям з дітьми, в т.ч.:

 - допомога у зв’язку з вагітністю та пологами - 60 особам на суму 102369,27  грн.;

 - допомога при народженні  дитини -  3423 особам на суму 5135292,16 грн.;

 - допомога по догляду за дитиною до 3-х років – 137 особам на суму 17491,32  грн.;

 - допомога на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування - 18 особам на суму  64069,51 грн.;

 - допомога при усиновленні дитини – 4 особам на суму 31489,57 грн.;

 - допомога одиноким матерям –  390 особам на суму 201642,58 тис. грн.;

 ● тимчасової державної допомоги дітям – 99 особам на суму 68,8 тис. грн.;

 ● державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям  – 980 особам на суму 4381818,83  грн.;

 ● допомога інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам  - 1002 особам на суму 1309972,68  грн.

● тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів – 104 особам на суму 74225,92  грн.;

           Виплата допомог буде проведена вчасно та в повному обсязі.

 

 

 

 

П'ятниця, 10 жовтня 2014 14:26

Зміни до субсидії

З 1 жовтня 2014 року суттєво зміниться порядок надання житлових субсидій

Постановою Кабінету Міністрів України від 06.08.2014 № 409 „Про встановлення державних соціальних стандартів у сфері житлово-комунального обслуговування” (далі – Постанова) внесено зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 27.07.1998 № 1156 „Про новий розмір витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива у разі надання житлової субсидії”.

Відповідно до зазначених змін:

- змінюється розрахунок відсотка обов’язкового платежу сім’ї, який визначатиметься для кожного домогосподарства індивідуально в залежності від сукупного доходу за формулою: Ро = Кд /2 х 15 (до 1 жовтня 2014 це було 10% або 15% від середньомісячного доходу), 

де Ро – обов’язкова частка плати за житлово-комунальні послуги, 

Кд – коефіцієнт доходу домогосподарства – відношення розміру середньомісячного сукупного доходу домогосподарства в розрахунку на одну особу до прожиткового мінімуму на одну особу в розрахунку на місяць;

- виключаються положення щодо можливості зменшення обов’язкового платежу громадян внаслідок економного споживання послуг.

 Розмір обов’язкової частки плати за житлово-комунальні послуги для отримувачів субсидії визначатиметься у наступному порядку:

1) обчислюється середньомісячний сукупний дохід сім’ї за попередні 6 місяців;

2) середньомісячний сукупний дохід ділиться на кількість членів домогосподарства, і таким чином визначається середньомісячний дохід на одну особу; тобто визначається співвідношення середньодушового доходу родини до розміру прожиткового мінімуму на одну особу;

3) дохід на одну особу ділиться на розмір прожиткового мінімуму на одну особу в розрахунку на місяць

4) отриманий результат ділиться на 2, а потім множиться на 15 (за базовий варіант взято обов’язкову плату за житлово-комунальні послуги у розмірі 15% доходу родини при доході на одного члена сім’ї на рівні двох прожиткових мінімумів), і таким чином визначається відсоток обов’язкової плати за житлово-комунальні послуги.

Приклад 1.

У житловому приміщенні зареєстрована сім’я, що складається з двох  пенсіонерів. Розмір плати за житлово-комунальні послуги виходячи із соціальних норм та соціальних нормативів користування послугами становить 400 гривень. Середньомісячний сукупний дохід сім’ї складає 2 500 гривень. Середньомісячний сукупний дохід на одну особу складає 1 250 гривень (2 500:2=1 250 гривень).

Визначається обов’язкова частка плати за послуги (%): 1 250:1176:2*15=7,97% 

Тобто сім’я повинна сплачувати за житлово-комунальні послуги 199,25 грн (2 500*7,97%), а решта плати за житлово-комунальні послуги є субсидією (400 грн – 199,25 грн=200,75 грн).

Приклад 2.

У житловому приміщенні зареєстрована сім’я, що складається з чоловіка, дружини та двох дітей. Розмір плати за житлово-комунальні послуги виходячи із соціальних норм та соціальних нормативів користування послугами  становить 400 гривень. Чоловік та дружина працюють, дохід за 6 місяців складає 24 000 гривень. Середньомісячний сукупний дохід сім’ї складає 4 000 гривень (24 000 грн:6=4 000 грн). Середньомісячний сукупний дохід на одну особу складає 1 000 гривень (4 000:4=1 000 гривень).

Визначається обов’язкова частка плати за послуги (%): 

1 000:1176:2*15=6,38% 

Тобто сім’я повинна сплачувати за житлово-комунальні послуги 255,2 грн (4 000*6,38%), а решта плати за житлово-комунальні послуги є субсидією (400 грн – 255,2 грн=144,8 грн).

 Постановою внесено зміни до Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 22.09.1997 року № 1050) , згідно з якими з 1 жовтня 2014 року: 

- комісії позбавляються права приймати рішення про надання субсидії на збільшену понад норму площу житла. Тепер всім громадянам України субсидія буде призначатися виходячи із соціальних норм житла та соціальних нормативів користування житлово-комунальними послугами, і перерахунок розміру призначеної субсидії за фактичними обсягами споживання послуг не здійснюється;

- субсидія надаватиметься одному із зареєстрованих членів домогосподарства, на якого відкрито особовий рахунок (нині субсидія на загальних підставах призначається лише власнику житлового приміщення);

-  для працездатних осіб, які зареєстровані на житловій площі і декларують відсутність доходу за будь-який місяць, або доходи яких менше прожиткового мінімуму, в розрахунок включається місячний дохід на рівні прожиткового мінімуму для працездатних осіб (у 2014 році – 1218 грн.);

- для осіб, які перебувають у шлюбі, зареєстровані і проживають окремо, субсидія призначається на соціальну норму житла (нині субсидія призначається без урахування додаткових 10,5 кв.м. на сім’ю);

- сума субсидії, яку перераховано на рахунки підприємств-надавачів житлово-комунальних послуг і яка не використана домогосподарством внаслідок економії споживання послуг, зараховується підприємством як оплата обов’язкової частки платежу домогосподарства на наступний розрахунковий період;

Постановою затверджено єдині для всієї України соціальні норми житла (для оплати користування житлом, централізованого та індивідуального опалення) та соціальні нормативи користування житлово-комунальними послугами (централізоване постачання холодної і гарячої води, централізоване водовідведення, електропостачання, газопостачання, вивезення побутових відходів) для надання пільг та субсидій на оплату житлово-комунальних послуг:

Послуга

Норма до 1 жовтня 2014

Норма з 1 жовтня 2014

НОРМА  ЖИТЛА

пільги

21 м2 на особу + 10,5 м2

на сім’ю

не змінюється

субсидії

13,65 м2 на особу + 35,22 м2 на сім’ю

СПОЖИВАННЯ ПРИРОДНОГО ГАЗУ

на опалення

11 м3 на 1 м2 площі

(в опалювальний період)

7 м3 на 1 м2 площі * коригуючий коефіцієнт (в опалювальний період)

на газову плиту

18,3 м3 на особу

9 м3 на особу

на газову плиту і водонагрівач

23,6 м3 на особу

18 м3 на особу

ВОДОПОСТАЧАННЯ

постачання холодної води

встановлюються органами місцевого самоврядування

5,7 м3 на особу

4,0 м3 на особу

(за відсутності централізованого постачання гарячої води)

СПОЖИВАННЯ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ

на опалення

28 кВт.год на 1 м2 площі

(в опалювальний період)

65 кВт.год на 1 м2 площі * коригуючий коефіцієнт (в опалювальний період)

у будинках, не обладнаних стаціонарними електроплитами

75 кВт.год на сім’ю з 1-2 осіб + 15 кВт.год на іншого члена сім’ї

120 кВт.год на сім’ю з 1 особи + 30 кВт.год на іншого члена сім’ї (за відсутності централізованого постачання гарячої води та газового водонагрівача)

90 кВт.год на сім’ю з 1 особи + 30 кВт.год на іншого члена сім’ї (за наявності газового водонагрівача)

у будинках, обладнаних стаціонарними електроплитами

100 кВт.год на сім’ю з 1-2 осіб + 25 кВт.год на іншого члена сім’ї

150 кВт.год на сім’ю з 1 особи + 30 кВт.год на іншого члена сім’ї

ВИВЕЗЕННЯ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ

вивезення побутових відходів

встановлюються органами місцевого самоврядування

0,163 м3 та 0,244 м3 наособу

0,4167 м3 на особу

Середа, 01 жовтня 2014 14:32

Засідання комісії

 

1 жовтня 2014 року    в управлінні відбулося засідання комісії з питань призначення усіх видів соціальних допомог. Розглянуто  43 справи по призначенню державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, з яких 23 сім’ям   призначено, відмовлено 10 сім‘ям. Також комісією розглянуто 10 справ по призначенню населенню  субсидії на тверде паливо.  Комісія у своїй діяльності керувалася вимогами чинного законодавства.

 

 

 

Середа, 01 жовтня 2014 14:32

Зміни до субсидії

01.10.2014 р.

Змінено порядок надання субсидій

     З 1 жовтня змінюється порядок призначення житлових субсидій. Відповідне рішення Уряд ухвалив з метою підтримки малозабезпечених верств населення в умовах підвищення цін і тарифів на житлово-комунальні послуги .

     Зокрема, запроваджуються нові терміни: соціальна норма житла і соціальні нормативи користування житлово-комунальними послугами, на які держава надаватиме пільги, субсидії та компенсації.

     Так, соціальна норма житла (в порівнянні з нормами, на які надавалися субсидії раніше) стає вигіднішою для більшості отримувачів субсидій. А соціальні нормативи користування житлово-комунальними послугами розраховані на основі аналізу фактичних обсягів споживання природного газу, води та електроенергії, що дозволить державі забезпечувати соціальну підтримку на оплату реальних обсягів споживання цих послуг.

     Також збільшені соціальні нормативи на користування електричною енергією. З часу, коли вони були затверджені останнього разу (1995 рік), споживання електричної енергії населенням зросло як за рахунок появи більшої кількості потужних приладів, так і за рахунок переходу від споживання газу до споживання електричної енергії. Крім того, введено нову категорію споживачів, у яких відсутнє централізоване водопостачання, і вони використовують електричні водонагрівачі. До цього часу відповідної норми взагалі не було.

     Згідно з удосконаленим порядком призначення житлових субсидій, з метою забезпечення соціального захисту малозабезпечених категорій громадян державою збільшено соціальну норму житла, на яку буде надаватися житлова субсидія.

     Крім того, встановлені нові нормативи на споживання громадянами природного газу, які розраховані, виходячи з обсягів природного газу за минулий опалювальний період саме отримувачами житлових субсидій. Разом з тим, у зв'язку з тим, що більшість населення не має фактично приладів обліку споживання природного газу, який використовується для приготування їжі та підігріву води, було переглянуто за фактом споживання норми природного газу, які використовуються для цих потреб.

     Встановлені соціальні нормативи централізованого водопостачання. Якщо раніше відповідні нормативи затверджувалися органами місцевого самоврядування, а громадяни, відповідно, сплачували за цими нормативами і на них же надавалися житлові субсидії, то з 1 жовтня встановлюються єдині соціальні нормативи для всієї держави.

     Разом з цим, порядок звернення за житловою субсидією передбачає необхідність подачі відповідного звернення громадянином до органу праці та соціального захисту населення за зареєстрованим місцем проживання. Якщо до 1 жовтня право на отримання субсидії мали громадяни, які є власниками житлового приміщення, і які оплачували житлово-комунальні послуги, то з 1 жовтня за субсидією може звернутися будь-яка особа, яка зареєстрована в житловому приміщенні, і на яку відкрито особові рахунки.

     Право на субсидію мають громадяни, які оплачують комунальні послуги більше, ніж визначений Кабінетом Міністрів обов'язковий розмір платежу.

     Крім цього, змінюється принцип розрахунку обов'язкового відсотка платежу сім'ї за житлово-комунальні послуги при призначенні житлових субсидій. Відтепер він залежатиме виключно від доходів сім'ї. Обов'язковий відсоток індивідуально розрахований для кожної конкретної сім'ї.

     Новий механізм передбачає індивідуальний розрахунок відсотка обов'язкового платежу сім'ї за житлово-комунальні послуги залежно від розміру доходів. Для обрахунку обов'язкового відсотка платежу необхідно буде: визначити середньомісячний дохід сім'ї на одного члена за попередні 6 місяців (сукупний дохід домогосподарства за попередні 6 місяців розділити на кількість осіб, які входять до домогосподарства і на 6 місяців) та розрахувати обов'язковий відсоток платежу за встановленою формулою (середньомісячний дохід на одну особу за попередні 6 місяців ділиться на прожитковий мінімум на одну особу (у 2014 році – 1176 грн.) і на базовий коефіцієнт 2, після чого множиться на базовий коефіцієнт 15%).

     Крім того, новий порядок нарахування субсидій заохочуватиме споживачів до енергозбереження: субсидія призначатиметься виходячи з соціальних нормативів споживання житлово-комунальних послуг, і перерахунок розміру призначеної субсидії за фактичними обсягами споживання послуг не здійснюватиметься. При цьому сума субсидії, яку органами соцзахисту населення перераховано на рахунки виконавців або виробників житлово-комунальних послуг для оплати їх вартості в розмірі соціальних нормативів і яка не використана сім'єю внаслідок економії споживання послуг, зараховується виконавцем або виробником як оплата обов'язкової частки платежу сім'ї на наступний розрахунковий період.

     Порядок звернення за житловою субсидією залишився незмінним. Як і раніше, для її призначення необхідно звернутися до органу соціального захисту населення за місцем реєстрації. При цьому необхідно надати довідку про доходи осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні, а також заповнити бланки заяви та декларації про доходи і майновий стан. Пенсіонери мають заповнити лише заяву та декларацію. Інші документи, що необхідні для надання субсидії, збираються безпосередньо спеціалістами управління.

Нормативи споживання послуг

Послуга Норма до 1.10.2014                                                        Соціальна норма з 1.10.2014

НОРМА ЖИТЛА:

пільги 21 м2 на особу + 10,5 м2 на сім'ю                                               не змінюється

                                                                                        субсидії 13,65 м2 на особу + 35,22 м2 на сім'ю

СПОЖИВАННЯ ПРИРОДНОГО ГАЗУ:

на опалення 11 м3 на 1 м2 площі                                  в опалювальний період 7 м3 на 1 м2 площі * кориг. коеф.

(в опалювальний період)

на газову плиту (приготування їжі) 9,8 м3 на особу                                      6 м3 на особу

на газову плиту (приготування їжі і підігрів води) 18,3 м3 на особу             9 м3 на особу

на газову плиту і водонагрівач 23,6 м3 на особу                                         18 м3 на особу

ЦЕНТРАЛІЗОВАНЕ ВОДОПОСТАЧАННЯ:

постачання холодної води встановлювалась органами

місцевого самоврядування                                        2,4 м3 на особу (за наявності централіз. постачання гарячої води)

                                                                                    4 м3 на особу (за відсутності централіз. постачання гарячої води)

постачання гарячої води встановлювалась органами

місцевого самоврядування                                                                        1,6 м3 на особу

СПОЖИВАННЯ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ:

на опалення 28 кВт.год на 1 м2 площі в

опалювальний період                                                       65 кВт.год на 1 м2 площі * кориг. коеф. (в опалювальний період)

у будинках, обладнаних стаціонарними

електроплитами 100 кВт.год на сім'ю з однієї - двох осіб

+ 25 кВт.год на іншого члена сім'ї                                          130 кВт. год на сім'ю з однієї особи + 30 кВт. год на іншого члена сім'ї

                                                                                                     (за наявності централіз.                постачання гарячої води)

                                                                                          150 кВт. год на сім'ю з однієї особи + 30 кВт. год на іншого члена сім'ї

                                                                                                      (за відсутності централіз. постачання гарячої води)

у будинках, не обладнаних стаціонарними

електроплитами 75 кВт.год на сім'ю з однієї -двох осіб

+ 15 кВт.год на іншого члена сім'ї

                                                                                         90 кВт. год на сім'ю з однієї особи + 30 кВт. год на іншого члена сім'ї

                                                                                                       (за наявності централіз. постачання гарячої води)

                                                                                       120 кВт. год на сім'ю з однієї особи + 30 кВт. год на іншого члена сім'ї

                                                                                                  (за відсутності централіз. постачання гарячої води

Четвер, 25 вересня 2014 09:03

Засідання комісії

 

 

24 вересня 2014 року    в управлінні відбулося засідання комісії з питань призначення усіх видів соціальних допомог. Розглянуто  36 справ по призначенню державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, з яких 27 сім’ям   призначено, відмовлено 9 сім‘ям. Також комісією розглянуто 11 справ по призначенню населенню  субсидії на тверде паливо.  Комісія у своїй діяльності керувалася вимогами чинного законодавства.

 

Четвер, 25 вересня 2014 08:57

УВАГА!!!

Четвер, 18 вересня 2014 15:17

засідання комісії

17 вересня 2014 року  в управлінні відбулося засідання комісії з питань призначення усіх видів соціальних допомог. Розглянуто  52 справи по призначенню державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, з яких 42 сім’ям   призначено, відмовлено 10 сім‘ям. Також комісією розглянуто 3 справи по призначенню населенню  субсидії на тверде паливо.  Комісія у своїй діяльності керувалася вимогами чинного законодавства.

ДЕРЖАВНА ПІДТРИМКА СІМЕЙ З ДІТЬМИ

переведення допомоги за місцем фактичного проживання (перебування) або первинне призначення:

- допомога при народженні  (усиновленні) дитини;

- допомога одиноким матерям;

- допомога опікунам та піклувальникам;

- допомога дітям-інвалідам та інвалідам з дитинства;

- допомога малозабезпеченим сім’ям;

- тимчасова допомога на дітей, один з батьків яких ухиляється від сплати аліментів;

Куди звертатися: управління соціального захисту населення Камінь – Каширської районної державної адміністрації, вул. Воля,2, м. Камінь – Каширський, тел. 2-34-81, 5-05-09  

 

Основні документи, які необхідно мати при собі:

- паспорт;

- свідоцтво про народження дитини;

- довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (за наявності)

08.09.2014 р. до управління соціального захисту населення райдержадміністрації надійшли кошти на  виплату державних  соціальних  допомог за вересень 2014р.:

  ● сім’ям з дітьми, в т.ч.:

 - допомога у зв’язку з вагітністю та пологами - 46 особам на суму 74018,49  грн.;

 - допомога при народженні  дитини -  3430 особам на суму 4886382,23 грн.;

 - допомога по догляду за дитиною до 3-х років – 257 особам на суму 25688,48  грн.;

 - допомога на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування - 16 особам на суму 61506,16 грн.;

 - допомога при усиновленні дитини – 4 особам на суму 6459,78 грн.;

 - допомога одиноким матерям – 383 особам на суму 192261,68 грн.;

 ● тимчасової державної допомоги дітям – 85 особам на суму 56060,61 грн.;

 ● державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям  – 922 особам на суму 4050069,99  грн.;

 ● допомога інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам  - 754 особам на суму 1,3 млн. грн.

● тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів – 104 особам на суму 63343,27  грн.;

           Виплата допомог буде проведена вчасно та в повному обсязі.

04.09.2014 р.   Управління соціального захисту населення повідомляє, що внесені зміни до статті 4 Закону України “Про реабілітацію інвалідів” щодо забезпечення виробами медичного призначення, технічними та іншими засобами реабілітації учасників антитерористичної операції, які постраждали під час її проведення.

          Зазначеними змінами передбачено, що військовослужбовців (резервістів, військовозобов’язаних) та працівників Збройних Сил України, Національної гвардії України, Служби безпеки України, Служби зовнішньої розвідки України, Державної прикордонної служби України, осіб рядового, начальницького складу, військовослужбовців, працівників Міністерства внутрішніх справ України, Управління державної охорони України, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, інших утворених відповідно до законів України військових формувань, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення та перебували безпосередньо в районах проведення антитерористичної операції, а також працівників підприємств, установ, організацій, які залучалися та брали безпосередню участь в антитерористичній операції в районах її проведення у порядку, встановленому законодавством, а також мирних громадян, які проживали в районах проведення антитерористичної операції за умови, якщо такими особами не вчинено кримінальних правопорушень, забезпечуватимуться виробами медичного призначення, технічними та іншими засобами реабілітації, послугами медичної реабілітації, санаторно-курортним оздоровленням на підставі висновків ЛКК чи рішень військово-лікарських комісій незалежно від встановлення їм інвалідності.

Четвер, 11 вересня 2014 08:58

Засідання комісії

03.09.2014 року  в управлінні відбулося засідання комісії з питань призначення усіх видів соціальних допомог. Розглянуто  33 справи по призначенню державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, з яких 20 сім’ям   призначено, відмовлено 10 сім‘ям. Також комісією розглянуто 3 справи по призначенню населенню  субсидії на тверде паливо.  Комісія у своїй діяльності керувалася вимогами чинного законодавства.

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

 

від 5 квітня 2014 р. № 83

Київ

 

 

Про посилення соціального захисту населення в умовах підвищення цін і тарифів на комунальні послуги

 

 Кабінет Міністрів України постановляє:

 1. Затвердити Порядок призначення і надання населенню компенсації додаткових витрат на оплату комунальних послуг в умовах підвищення цін і тарифів на послуги, що додається.

 2. Установити, що фінансування витрат, пов’язаних з наданням населенню компенсації додаткових витрат на оплату комунальних послуг в умовах підвищення цін і тарифів на послуги (далі - компенсація), здійснюється за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот згідно з Порядком фінансування видатків місцевих бюджетів на здійснення заходів з виконання державних програм соціального захисту населення за рахунок субвенцій з державного бюджету, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 4 березня 2002 р. № 256 (Офіційний вісник України, 2002 р., № 10, ст. 482; 2003 р., № 44, ст. 2309).

 3. Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським державним адміністраціям за участю органів місцевого самоврядування забезпечити:

 організацію та координацію діяльності структурних підрозділів з питань соціального захисту населення, житлово-комунального господарства, газо- та енергопостачальних організацій з надання компенсації;

 утворення робочих комісій з питань координації діяльності з надання компенсації;

 інформування населення (через засоби масової інформації, шляхом запровадження телефонних “гарячих ліній”, організації зустрічей з громадянами за місцем проживання, виготовлення інформаційних матеріалів тощо) про порядок надання компенсації;

 щоденний прийом громадян, які звернулися за наданням компенсації, у зручний для населення час;

 подання житлово-експлуатаційними організаціями, житлово-будівельними (житловими) кооперативами, об’єднаннями співвласників багатоквартирного будинку та підприємствами, що надають комунальні послуги, органам соціального захисту населення інформації про розміри плати за комунальні послуги для надання компенсації.

 4. Міністерству соціальної політики:

 забезпечити моніторинг надання компенсації;

 розробити програмне забезпечення для надання компенсації.

 5. Ця постанова набирає чинності з 1 липня 2014 року.

Прем'єр-міністр України                                                          В.ЯЦЕНЮК

 

                                                                             

                                                               ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                               постановою Кабінету Міністрів України

                                                               від 5 квітня 2014 р. № 83

 

 

ПОРЯДОК

призначення і надання населенню компенсації додаткових витрат на оплату комунальних послуг в умовах підвищення цін і тарифів на послуги

 

 1. Цей Порядок визначає механізм призначення і надання населенню компенсації додаткових витрат на оплату послуг газопостачання, централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води (далі - комунальні послуги) в умовах підвищення цін і тарифів на зазначені послуги.

 2. Дія цього Порядку поширюється на сім’ї, які складаються з громадян України, іноземців, осіб без громадянства, які на законних підставах перебувають на території України, якщо середньомісячний сукупний дохід сім’ї за попередні шість місяців не перевищував величини прожиткового мінімуму для сім’ї, що визначається як сума прожиткових мінімумів для кожного члена сім’ї відповідно до його належності до основних соціальних і демографічних груп населення.

 Для цілей цього Порядку до складу сім’ї включаються особи, які зареєстровані у житловому приміщенні (будинку).

 3. Розрахунок сукупного доходу для призначення компенсації додаткових витрат на оплату комунальних послуг (далі - компенсація) провадиться відповідно до Методики обчислення сукупного доходу сім’ї для всіх видів соціальної допомоги, затвердженої наказом Міністерства праці та соціальної політики, Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції, Міністерства фінансів, Державного комітету статистики, Державного комітету молодіжної політики, спорту і туризму від 15 листопада 2001 р. № 486/202/524/455/3370.

 У разі коли будь-хто з працездатних членів сім’ї надає інформацію про відсутність доходів за будь-який місяць протягом періоду, за який визначається сукупний дохід, до розрахунку приймається дохід такого члена сім’ї на рівні прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

 4. Компенсація надається на безповоротній основі, її отримання не пов’язане із зміною форми власності житла і не тягне за собою таку зміну.

 5. Призначення компенсації здійснюється управліннями праці та соціального захисту населення районних, районних у мм. Києві та Севастополі держадміністрацій, структурними підрозділами з питань праці та соціального захисту населення виконавчих органів міських, районних у містах (у разі створення) рад (далі - органи соціального захисту населення).

 6. Компенсація розраховується як різниця між розміром плати за комунальні послуги у межах норм споживання (з урахуванням пільг та субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг (далі - субсидія), які надаються відповідно до законодавства) після підвищення цін і тарифів на комунальні послуги та розміром відповідного платежу, який сім’я сплачувала до зміни цін і тарифів на комунальні послуги. При цьому застосовуються норма володіння чи користування загальною площею житла та норми споживання комунальних послуг, з урахуванням яких призначається субсидія.

 7. Для призначення компенсації особа, яка зареєстрована у житловому приміщенні (будинку) (далі - заявник), звертається до органу соціального захисту населення за місцем реєстрації з відповідною заявою та пред’являє паспорт громадянина України, паспортний документ іноземця або особи без громадянства.

 У заяві зазначаються такі відомості про всіх осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку): прізвище, ім’я та по батькові, число, місяць, рік народження, серія, номер паспорта громадянина України (паспортного документа іноземця або особи без громадянства), ким і коли виданий, реєстраційний номер облікової картки платника податків (не зазначається фізичними особами, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті), види отримуваного доходу за попередні шість місяців та згода на обробку персональних даних. Крім того, наводиться перелік комунальних послуг, якими користується сім’я, із зазначенням реквізитів підприємств, що надають послуги.

 До заяви додаються:

 довідка про склад зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб;

 довідки про доходи кожної особи, зареєстрованої у житловому приміщенні (будинку), за формою, затвердженою наказом Міністерства праці та соціальної політики від 27 серпня 2004 р. № 192 (крім довідок про розмір пенсії та соціальної допомоги).

 8. На запит органів соціального захисту населення житлово-експлуатаційні організації, житлово-будівельні (житлові) кооперативи, об’єднання співвласників багатоквартирного будинку та підприємства, що надають комунальні послуги (далі - підприємства), подають у п’ятиденний строк з дня надходження запиту інформацію про:

 1) середньомісячний розмір плати за фактично спожиті комунальні послуги у межах норм споживання (з урахуванням пільг та субсидій, які надавалися відповідно до законодавства) до зміни цін і тарифів на комунальні послуги - окремо для опалювального та неопалювального періоду;

 2) розмір плати за комунальні послуги виходячи з фактичного обсягу середньомісячного споживання комунальних послуг у попередньому періоді у межах норм споживання (з урахуванням пільг, які надаються відповідно до законодавства) після зміни цін і тарифів на комунальні послуги - окремо для опалювального та неопалювального періодів.

 Органи соціального захисту населення мають право робити запити та у строк до 10 календарних днів з дня надходження відповідного запиту безоплатно отримувати від органів доходів і зборів, територіальних органів Пенсійного фонду України, інших органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування інформацію, необхідну для перевірки достовірності даних, отриманих від заявника.

 9. Орган соціального захисту населення у десятиденний строк після надходження інформації, передбаченої у пункті 8 цього Порядку, здійснює розрахунок компенсації у такій послідовності:

 1) визначає розмір плати за комунальні послуги після зміни цін і тарифів на послуги як різницю між розміром плати за комунальні послуги, зазначеним у підпункті 2 пункту 8 цього Порядку, і розміром частки субсидії, призначеної для відшкодування витрат на оплату таких послуг, після зміни цін і тарифів на комунальні послуги;

 2) визначає розмір компенсації як різницю між розрахованим відповідно до підпункту 1 цього пункту розміром плати за комунальні послуги після зміни цін і тарифів на послуги і середньомісячним розміром плати за фактично спожиті комунальні послуги, зазначеним у підпункті 1 пункту 8 цього Порядку.

 Розмір компенсації розраховується окремо для кожного виду комунальних послуг в опалювальний, неопалювальний періоди, а також у неповні місяці опалювального періоду пропорційно кількості днів опалювального періоду у зазначених місяцях.

 10. Компенсація розраховується з місяця звернення за її наданням до завершення опалювального періоду 2014-2015 років. Якщо звернення за наданням компенсації надійшло протягом трьох місяців з дня набрання чинності цим Порядком, за бажанням заявника компенсація може бути призначена з травня 2014 року.

 У разі підвищення цін і тарифів на комунальні послуги протягом періоду надання компенсації її розмір перераховується з урахуванням такого підвищення.

 11. Після прийняття рішення про надання компенсації орган соціального захисту населення інформує про це заявника шляхом надіслання повідомлення, в якому зазначається розмір компенсації для кожного виду комунальних послуг в опалювальний, неопалювальний періоди, а також у неповні місяці опалювального періоду та період надання такої компенсації.

 12. Орган соціального захисту населення щомісяця до 25 числа подає підприємствам списки осіб, яким призначено компенсацію, із зазначенням її розміру.

 У разі здійснення перерахунку розміру компенсації з урахуванням підвищення цін і тарифів на комунальні послуги орган соціального захисту населення подає підприємствам списки осіб із зазначенням перерахованих розмірів компенсації.

 13. Компенсація щомісяця перераховується підприємствам, що надають комунальні послуги, і зараховується на особові рахунки заявника.

 14. Надання компенсації припиняється:

 за поданням підприємства, якщо заявник не оплачує комунальні послуги (крім випадків, пов’язаних із затримкою виплати заробітної плати, пенсії тощо, яка підтверджується відповідними документами) - з місяця, в якому надійшло таке подання. Подання вноситься підприємствами органам соціального захисту населення до 10 числа місяця, що настає за місяцем, в якому виникли такі обставини;

 якщо заявник приховав або свідомо подав недостовірні дані про доходи та склад осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку), що вплинули на встановлення права на компенсацію і визначення її розміру, внаслідок чого йому була надміру перерахована сума компенсації, - з місяця, в якому виявлено порушення;

 у разі переїзду сім’ї в іншу місцевість та настання обставин, що унеможливлюють надання компенсації (зокрема смерть одинокої особи), - з місяця, що настає за місяцем, в якому відбулися зміни;

 за заявою отримувача компенсації - з місяця, що настає за місяцем подання відповідної заяви.

 У разі коли надання компенсації припинено у зв’язку з тим, що заявник не оплатив спожиті комунальні послуги, він набуває право на отримання компенсації з місяця, що настає за місяцем подання документів, що підтверджують погашення заборгованості, яка виникла за період отримання компенсації.

 Сума компенсації, перерахованої надміру внаслідок свідомого подання заявником документів з недостовірними відомостями, повертається ним на вимогу органу соціального захисту населення.

 У разі коли заявник добровільно не повернув надміру перераховану суму компенсації, питання про її стягнення органи соціального захисту населення вирішують у судовому порядку.

 15. Органи соціального захисту населення формують щодо кожного отримувача компенсації справу, в якій зберігаються матеріали, необхідні для призначення компенсації, та розрахунки її розміру.

Четвер, 11 вересня 2014 08:55

Засідання комісії

27.08.2014 року   в управлінні відбулося засідання комісії з питань призначення усіх видів соціальних допомог. Розглянуто  35 справ по призначенню державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, з яких 17 сім’ям   призначено, відмовлено 12 сім‘ям. Також комісією розглянуто 6 справ по призначенню населенню  субсидії на тверде паливо.  Комісія у своїй діяльності керувалася вимогами чинного законодавства.

Четвер, 11 вересня 2014 08:32

Засідання комісії

Розробка: Відділ інформаційних технологій
апарату Волинської облдержадміністрації
Інформаційне наповнення:
Камінь-Каширська районна державна адміністрація
Усі права на матеріали, розміщені на цьому сайті, належать Камінь-Каширській райдержадміністрації.
Адреса: 44500, м. Камінь-Каширський, вул. Воля, 2, т/ф. 50486, т. 23332, E-mail: info@kamadm.gov.ua
© 2014 kamadmin.gov.ua