19 листопада 2019 ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ
Відомості про район
Нормативно-правова база
Регуляторна політика
Прес-центр
Інвестиційний довідник
  • Публічна інформація
  • Запобігання проявам корупції
  • Державний реєстр виборців
  • Центр зайнятості інформує
  • Оголошення
  • Консультативно-дорадчі органи
  • Безоплатна правова допомога
  • Вивчення громадської думки
  • Центр надання адмінпослуг
  • Правове забезпечення
  • Ресурсний центр громад
  • Генеральні плани
  • Децентралізація влади
  • Соціальний захист населення
  • Пенсійний фонд інформує
  • Територіальний центр
  • Очищення влади
  • Використання бюджетних коштів
  • Енергоефективність
  • Звернення громадян
  • Містобудівні умови та обмеження
  • АРХІВ НОВИН

    « Листопад 2019 »
    Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
            1 2 3
    4 5 6 7 8 9 10
    11 12 13 14 15 16 17
    18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30  

    Вівторок, 17 травня 2016 09:46

    Професійна реабілітація інвалідів

     На сайт 111

     

    Професійна підготовка у 2016 році здійснюватиметься в Центрі

    за робітничими професіями:

    Робітнича професія

    Термін навчання

    Початок професійної реабілітації

    Взуттьовик з ремонту взуття

    5 міс.

    25 серпня 2016 р.

    Манікюрник

    3,8 міс.

    25 серпня 2016 р.

    Оператор комп’ютерного набору

    10 міс.

    18  липня  2016 р.

    25 серпня 2016 р.

    Обліковець з реєстрації бухгалтерських даних

    10 міс.

    25 серпня 2016 р.

    Секретар керівника

    10 міс.

    25 серпня 2016 р.

    Слюсар з ремонту автомобілів

    10 міс.

    25 серпня 2016 р.

    Перукар (перукар-модельєр)

    6 міс.

    25 серпня 2016 р.

    Швачка

    10 міс.

    25 серпня 2016 р.

    Вишивальник

    11 міс.

    1 грудня  2016 р.

    Бджоляр

    6 міс.

    13 грудня 2016 р.

    Водій автотранспортних засобів категорії «В»

    1,5 міс.

    По мірі наповнення начальних груп

    Робітник зеленого будівництва

    2,5 міс.

    Лицювальник-плиточник

    6 міс.

    Після закінчення професійної реабілітації слухачі складають державну кваліфікаційну атестацію і отримують свідоцтво державного зразка про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації.

    Професійна реабілітація передбачає комплексне поєднання професійного навчання із заходами з соціальної, психологічної, фізичної реабілітації та медичного спостереження.

    СОЦІАЛЬНА РЕАБІЛІТАЦІЯ

    - соціальна діагностика;

    - групові та індивідуальні консультації;

    - соціально-психологічні тренінги;

    - культурно-масові заходи.

    ПСИХОЛОГІЧНА РЕАБІЛІТАЦІЯ

    - індивідуальна психодіагностика;

    - групова психодіагностика;

    - групові, індивідуальні 

    консультації;

    - психологічні тренінги;

    - психологічна релаксація.

    ФІЗИЧНА РЕАБІЛІТАЦІЯ

    - фізіотерапія;

    - лікувальна фізична культура;

    - масаж;

    - гідрокінезотерапія;

    - водолікування;

    - ароматерапія.

    МЕДИЧНЕ СПОСТЕРЕЖЕННЯ

    консультації та супровід фахівців: терапевта, травматолога-ортопеда, невропатолога, ендокринолога, гастроентеролога, дерматолога, психолога, психіатра, дієтолога, фізіотерапевта.

    Перелік документів необхідних для вступу:

    •          заява про вступ до Центру із зазначенням обраної професії,
      місця проживання;
    •          документ про освіту (копія);
    •          медична довідка (лікарський професійно-консультативний висновок) за формою №086/о;
    •          довідка МСЕК (ЛКК) про встановлення групи інвалідності (копія);
    •          індивідуальна програма реабілітації, видана МСЕК (ЛКК) (копія);
    •          виписка з особової амбулаторної картки стосовно динаміки інвалідизуючого захворювання за останні 2 роки;
    •           копія паспорта (сторінки із зазначенням П.І.Б., яким органом і коли виданий, місце проживання);
    •          довідка про присвоєння ідентифікаційного номера;
    •          дві фотокартки розміром 3 х 4;
    •          рекомендації територіального органу Державної служби зайнятості за місцем проживання за результатами наданих профорієнтаційних послуг, у тому числі щодо вибору професії із зазначенням актуальності на ринку праці;
    •          гарантійний лист про працевлаштування (при наявності) від підприємства, організації, установи, що дає право на переважне зарахування до Центру;
    •          заява про згоду на збір, обробку та збереження персональних даних.
    •          для осіб, які вже мають професію (спеціальність) отриману в центрах професійної реабілітації інвалідів – рішення МСЕК (ЛКК) про неможливість працювати за раніше набутою професією у зв’язку з погіршенням стану здоров’я та відповідно потребують перенавчання (перекваліфікації).

    ПРИЙОМ ДОКУМЕНТІВ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ПРОТЯГОМ РОКУ.

    Професійне навчання, заходи з соціальної, психологічної, фізичної реабілітації, медичне спостереження, проживання та харчування здійснюються для слухачів Центру БЕЗКОШТОВНО.

     

     

     

     

    Понеділок, 16 травня 2016 12:13

    Зміни до порядку надання субсидії

    Призначення субсидій особам, які мають право на пільги

    Постановою Кабінету Міністрів України від 27.04.2016 № 319 „Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України” (далі – Постанова) передбачено, що особам, які мають право на пільги на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу, при призначенні субсидії враховується вартість плати за послуги без урахування пільг. У разі призначення таким особам житлової субсидії їм не нараховуються відповідні пільги.

    У зв’язку з цим з травня 2016 року необхідно здійснити перерахунок діючих субсидій, які розраховувалися з урахуванням пільг. Якщо субсидія призначається на наступний період з квітня 2016 року, вартість послуг у квітні береться з урахуванням пільг.

    Призначення субсидії на оплату послуг з управління будинком

    Постановою доповнено перелік послуг, на оплату яких призначається субсидія, послугою з управління будинком.

    Оскільки вартість послуг з управління будинком визначається за домовленістю сторін, призначення субсидій на оплату витрат на управління будинком буде можливим після затвердження Мінрегіоном нормативно-правових документів щодо їх граничного розміру для надання субсидій.

    Призначення субсидії особам, які орендують житло.

    Постановою доповнено норму щодо призначення за рішенням комісії субсидії особі, яка не зареєстрована, але фактично проживає у житловому приміщенні (будинку) на підставі договору найму (оренди) житла, умовою щодо нарахування цій особі плати за житлово-комунальні послуги.

    Зазначене викликано тим, що у випадках, коли за відсутності засобів обліку комунальних послуг кількість зареєстрованих у житловому приміщенні осіб відрізняється від кількості осіб, які орендують житло, ускладнюється розрахунок житлової субсидії через невідповідність вартості послуг. Таким чином, плата за послуги має нараховуватися на ту кількість осіб, які орендують житлове приміщення. При цьому не вимагається відкриття особових рахунків на сплату послуг на особу, яка орендує житло.

    Про період врахування доходу для призначення субсидії

    Виключено норму щодо можливості призначення субсидії на підставі доходів за три місяці, що передують місяцю, з якого призначається субсидія, а також щодо врахування розміру пенсії за останній місяць перед зверненням.

    Відтепер субсидія розраховується на підставі доходу осіб за попередній календарний рік, а субсидія для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, яка призначається у I кварталі, – на підставі доходу за перші три квартали попереднього календарного року.

    Обрахування доходу для призначення субсидії

    Збільшено розміри доходів, які враховуються до сукупного доходу для фізичних осіб – підприємців, які обрали спрощену систему оподаткування та є платниками єдиного податку, до:

    -       двох розмірів прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб, – для платників єдиного податку першої групи;

    -       трьох розмірів прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб, – для платників єдиного податку другої групи,

    -       чотирьох розмірів прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб, – для платників єдиного податку третьої групи.

    При цьому до сукупного доходу таких осіб не враховуються розміри доходу за кодом 157 та доходу від підприємницької діяльності (код 999), інформацію про які надає ДФС на запит органу соціального захисту населення.

    Для працездатних осіб, які не працюють (крім учнів і студентів, які проживають з батьками чи іншими членами родини; військовослужбовців строкової служби) і середньомісячний дохід яких менший прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб, до сукупного доходу за кожний місяць тепер враховується дохід на рівні двох розмірів прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб. В окремих випадках для таких осіб, які проживають у сім’ях, що опинилися у складних життєвих обставинах, за рішенням комісії може враховуватися дохід на рівні прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб.

    Для студентів денної форми навчання, які мають батьків, зареєстровані самі і не отримують стипендію, а також для осіб, які перебувають на обліку в центрі зайнятості і не отримують допомогу по безробіттю, у яких середньомісячний дохід менший прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб, до сукупного доходу за кожний місяць враховується дохід на рівні прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб.

    Із переліку осіб, до доходу яких враховуються фактичні розміри соціальних виплат, виключено осіб, які отримують допомогу по догляду за інвалідом І групи або особою, яка досягла 80-річного віку. Таким чином, до сукупного доходу таких працездатних осіб враховується дохід на рівні двох розмірів прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб, або у разі прийняття відповідного рішення комісією для осіб, які проживають у сім’ях, які опинилися у складних життєвих обставинах, – одного прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб.

    Доповнено перелік доходів, які не враховуються до сукупного доходу при призначенні субсидії, державною соціальною допомогою на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування та щомісячною адресною допомогою внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг.

    Надано право громадянам не підтверджувати довідками доходи, зазначені ними у декларації, інформація про які відсутня у ДФС, Пенсійному фонді  України, фондах соціального страхування, у разі неможливості надати відповідні довідки. За таких обставин заявник додає письмове пояснення довільної форми, в якому вказує причини неподання довідок та зазначає розмір таких доходів. Зазначені доходи враховуються до сукупного доходу.

    Виключено вищі навчальні заклади з переліку установ, що надають інформацію про доходи осіб, які звернулися за призначенням субсидії, за запитами органів соціального захисту населення, оскільки відомості про стипендію надає ДФС (код ознаки доходу 150).

     

    Термін, на який призначається субсидія

    Субсидія для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг призначається з місяця звернення за її призначенням до кінця опалювального сезону, але не більше ніж на 12 місяців.

    Субсидія для відшкодування витрат на придбання твердого палива та скрапленого газу, як і раніше, призначається на календарний рік. Постановою скасовано норму стосовно призначення субсидії на придбання твердого палива і скрапленого газу на наступний період без звернення громадян. У зв’язку з цим якщо субсидія на придбання твердого палива і скрапленого газу особам, які отримували субсидію у 2015 році, не призначена на 2016 рік до набрання чинності Постанови, для її призначення має бути подана заява і декларація. При цьому субсидія на оплату житлово-комунальних послуг розраховується з січня 2016 року.

    За наявності договору найму (оренди) субсидія призначається по місяць, в якому завершується термін дії договору найму (оренди). Призначення субсидії на наступний період здійснюється на підставі заяви і декларації.

    Про подання заяви і декларації для призначення субсидії в електронній формі

    Передбачено можливість подання заяви і декларації для призначення субсидії в електронному вигляді (у тому числі з використанням електронного цифрового підпису). Отримані таким чином заяви та декларації, у яких відсутній підпис громадянина, опрацьовуються лише після їх підпису протягом місяця. Якщо заявник не підписав заяву і декларацію в зазначений строк, мають бути подані нові заява і декларація.

    Доповнення переліку випадків для проведення перерахунку субсидії

    Перелік випадків, у яких проводиться перерахунок субсидії без звернення громадян, доповнено наступними:

    -       зміна соціальних нормативів використання житлово-комунальних послуг;

    -       нарахування плати за централізоване опалення за відсутності засобів обліку теплової енергії з урахуванням фактичної температури зовнішнього повітря.

    Повернення залишків невикористаних сум субсидій

    Постановою передбачено повернення до державного бюджету після закінчення опалювального сезону виробниками/виконавцями послуг сум невикористаних субсидій на оплату опалення. Зазначене здійснюється на підставі акта звіряння, складеного виробником/виконавцем послуг із структурним підрозділом з питань соціального захисту населення. При цьому не повертається частина невикористаної суми субсидії в еквіваленті вартості 100 куб. метрів природного газу або в еквіваленті 150 кВт/год електричної енергії (у разі використання даних джерел енергії для індивідуального опалення), яка зараховується виробником/виконавцем послуги як оплата послуги, у тому числі обов’язкової частки платежу домогосподарства, на наступні розрахункові періоди.

    Сплата за послуги отримувачами субсидії

    Відповідно до Постанови громадяни, яким призначено субсидію для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, зобов’язані щомісячно сплачувати вартість фактично спожитої послуги з урахуванням розміру призначеної субсидії. У разі несплати відповідної вартості надання субсидії припиняється за поданням надавачів послуг.

    Таким чином, надавачами послуг контролюється сплата не лише обов’язкової частки плати, а й усього обсягу спожитих послуг, і у разі наявності засобів обліку та споживання комунальних послуг в обсягах, менших від соціальних нормативів, отримувачем може сплачуватися не у повному обсязі обов’язкова частка плати.

    Постановою також передбачено:

    -       можливість призначати субсидію неповнолітнім студентам денної форми навчання, які зареєстровані та проживають у гуртожитках;

    -       під час призначення субсидії без звернень громадян на наступний період сім’ям, яким субсидія призначалася на підставі рішення комісії, переглядати зазначені рішення комісії лише у разі зміни складу зареєстрованих (фактично проживаючих) осіб або здійсненні однією із зареєстрованих (фактично проживаючих) осіб протягом 12 місяців купівлі, оплати послуг на суму понад 50 тис. гривень;

    -       можливість припинення субсидії якщо під час вибіркового обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства державним соціальним інспектором виявлено ознаки порушення норм законодавства щодо призначення субсидії, які вплинули (могли вплинути) на право призначення субсидії або визначення її розміру.

    Понеділок, 16 травня 2016 12:13

    Зміни до порядку надання субсидії

    Призначення субсидій особам, які мають право на пільги

    Постановою Кабінету Міністрів України від 27.04.2016 № 319 „Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України” (далі – Постанова) передбачено, що особам, які мають право на пільги на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу, при призначенні субсидії враховується вартість плати за послуги без урахування пільг. У разі призначення таким особам житлової субсидії їм не нараховуються відповідні пільги.

    У зв’язку з цим з травня 2016 року необхідно здійснити перерахунок діючих субсидій, які розраховувалися з урахуванням пільг. Якщо субсидія призначається на наступний період з квітня 2016 року, вартість послуг у квітні береться з урахуванням пільг.

    Призначення субсидії на оплату послуг з управління будинком

    Постановою доповнено перелік послуг, на оплату яких призначається субсидія, послугою з управління будинком.

    Оскільки вартість послуг з управління будинком визначається за домовленістю сторін, призначення субсидій на оплату витрат на управління будинком буде можливим після затвердження Мінрегіоном нормативно-правових документів щодо їх граничного розміру для надання субсидій.

    Призначення субсидії особам, які орендують житло.

    Постановою доповнено норму щодо призначення за рішенням комісії субсидії особі, яка не зареєстрована, але фактично проживає у житловому приміщенні (будинку) на підставі договору найму (оренди) житла, умовою щодо нарахування цій особі плати за житлово-комунальні послуги.

    Зазначене викликано тим, що у випадках, коли за відсутності засобів обліку комунальних послуг кількість зареєстрованих у житловому приміщенні осіб відрізняється від кількості осіб, які орендують житло, ускладнюється розрахунок житлової субсидії через невідповідність вартості послуг. Таким чином, плата за послуги має нараховуватися на ту кількість осіб, які орендують житлове приміщення. При цьому не вимагається відкриття особових рахунків на сплату послуг на особу, яка орендує житло.

    Про період врахування доходу для призначення субсидії

    Виключено норму щодо можливості призначення субсидії на підставі доходів за три місяці, що передують місяцю, з якого призначається субсидія, а також щодо врахування розміру пенсії за останній місяць перед зверненням.

    Відтепер субсидія розраховується на підставі доходу осіб за попередній календарний рік, а субсидія для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, яка призначається у I кварталі, – на підставі доходу за перші три квартали попереднього календарного року.

    Обрахування доходу для призначення субсидії

    Збільшено розміри доходів, які враховуються до сукупного доходу для фізичних осіб – підприємців, які обрали спрощену систему оподаткування та є платниками єдиного податку, до:

    -       двох розмірів прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб, – для платників єдиного податку першої групи;

    -       трьох розмірів прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб, – для платників єдиного податку другої групи,

    -       чотирьох розмірів прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб, – для платників єдиного податку третьої групи.

    При цьому до сукупного доходу таких осіб не враховуються розміри доходу за кодом 157 та доходу від підприємницької діяльності (код 999), інформацію про які надає ДФС на запит органу соціального захисту населення.

    Для працездатних осіб, які не працюють (крім учнів і студентів, які проживають з батьками чи іншими членами родини; військовослужбовців строкової служби) і середньомісячний дохід яких менший прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб, до сукупного доходу за кожний місяць тепер враховується дохід на рівні двох розмірів прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб. В окремих випадках для таких осіб, які проживають у сім’ях, що опинилися у складних життєвих обставинах, за рішенням комісії може враховуватися дохід на рівні прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб.

    Для студентів денної форми навчання, які мають батьків, зареєстровані самі і не отримують стипендію, а також для осіб, які перебувають на обліку в центрі зайнятості і не отримують допомогу по безробіттю, у яких середньомісячний дохід менший прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб, до сукупного доходу за кожний місяць враховується дохід на рівні прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб.

    Із переліку осіб, до доходу яких враховуються фактичні розміри соціальних виплат, виключено осіб, які отримують допомогу по догляду за інвалідом І групи або особою, яка досягла 80-річного віку. Таким чином, до сукупного доходу таких працездатних осіб враховується дохід на рівні двох розмірів прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб, або у разі прийняття відповідного рішення комісією для осіб, які проживають у сім’ях, які опинилися у складних життєвих обставинах, – одного прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб.

    Доповнено перелік доходів, які не враховуються до сукупного доходу при призначенні субсидії, державною соціальною допомогою на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування та щомісячною адресною допомогою внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг.

    Надано право громадянам не підтверджувати довідками доходи, зазначені ними у декларації, інформація про які відсутня у ДФС, Пенсійному фонді  України, фондах соціального страхування, у разі неможливості надати відповідні довідки. За таких обставин заявник додає письмове пояснення довільної форми, в якому вказує причини неподання довідок та зазначає розмір таких доходів. Зазначені доходи враховуються до сукупного доходу.

    Виключено вищі навчальні заклади з переліку установ, що надають інформацію про доходи осіб, які звернулися за призначенням субсидії, за запитами органів соціального захисту населення, оскільки відомості про стипендію надає ДФС (код ознаки доходу 150).

     

    Термін, на який призначається субсидія

    Субсидія для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг призначається з місяця звернення за її призначенням до кінця опалювального сезону, але не більше ніж на 12 місяців.

    Субсидія для відшкодування витрат на придбання твердого палива та скрапленого газу, як і раніше, призначається на календарний рік. Постановою скасовано норму стосовно призначення субсидії на придбання твердого палива і скрапленого газу на наступний період без звернення громадян. У зв’язку з цим якщо субсидія на придбання твердого палива і скрапленого газу особам, які отримували субсидію у 2015 році, не призначена на 2016 рік до набрання чинності Постанови, для її призначення має бути подана заява і декларація. При цьому субсидія на оплату житлово-комунальних послуг розраховується з січня 2016 року.

    За наявності договору найму (оренди) субсидія призначається по місяць, в якому завершується термін дії договору найму (оренди). Призначення субсидії на наступний період здійснюється на підставі заяви і декларації.

    Про подання заяви і декларації для призначення субсидії в електронній формі

    Передбачено можливість подання заяви і декларації для призначення субсидії в електронному вигляді (у тому числі з використанням електронного цифрового підпису). Отримані таким чином заяви та декларації, у яких відсутній підпис громадянина, опрацьовуються лише після їх підпису протягом місяця. Якщо заявник не підписав заяву і декларацію в зазначений строк, мають бути подані нові заява і декларація.

    Доповнення переліку випадків для проведення перерахунку субсидії

    Перелік випадків, у яких проводиться перерахунок субсидії без звернення громадян, доповнено наступними:

    -       зміна соціальних нормативів використання житлово-комунальних послуг;

    -       нарахування плати за централізоване опалення за відсутності засобів обліку теплової енергії з урахуванням фактичної температури зовнішнього повітря.

    Повернення залишків невикористаних сум субсидій

    Постановою передбачено повернення до державного бюджету після закінчення опалювального сезону виробниками/виконавцями послуг сум невикористаних субсидій на оплату опалення. Зазначене здійснюється на підставі акта звіряння, складеного виробником/виконавцем послуг із структурним підрозділом з питань соціального захисту населення. При цьому не повертається частина невикористаної суми субсидії в еквіваленті вартості 100 куб. метрів природного газу або в еквіваленті 150 кВт/год електричної енергії (у разі використання даних джерел енергії для індивідуального опалення), яка зараховується виробником/виконавцем послуги як оплата послуги, у тому числі обов’язкової частки платежу домогосподарства, на наступні розрахункові періоди.

    Сплата за послуги отримувачами субсидії

    Відповідно до Постанови громадяни, яким призначено субсидію для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, зобов’язані щомісячно сплачувати вартість фактично спожитої послуги з урахуванням розміру призначеної субсидії. У разі несплати відповідної вартості надання субсидії припиняється за поданням надавачів послуг.

    Таким чином, надавачами послуг контролюється сплата не лише обов’язкової частки плати, а й усього обсягу спожитих послуг, і у разі наявності засобів обліку та споживання комунальних послуг в обсягах, менших від соціальних нормативів, отримувачем може сплачуватися не у повному обсязі обов’язкова частка плати.

    Постановою також передбачено:

    -       можливість призначати субсидію неповнолітнім студентам денної форми навчання, які зареєстровані та проживають у гуртожитках;

    -       під час призначення субсидії без звернень громадян на наступний період сім’ям, яким субсидія призначалася на підставі рішення комісії, переглядати зазначені рішення комісії лише у разі зміни складу зареєстрованих (фактично проживаючих) осіб або здійсненні однією із зареєстрованих (фактично проживаючих) осіб протягом 12 місяців купівлі, оплати послуг на суму понад 50 тис. гривень;

    -       можливість припинення субсидії якщо під час вибіркового обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства державним соціальним інспектором виявлено ознаки порушення норм законодавства щодо призначення субсидії, які вплинули (могли вплинути) на право призначення субсидії або визначення її розміру.

    П'ятниця, 12 лютого 2016 08:00

    Припинення пільг

    Вівторок, 26 січня 2016 12:16

    СУБСИДІЇ НАСЕЛЕННЮ

    Безкоштовна психологічна реабілітація в реабілітаційних установах України для учасників АТО

    АКТУАЛЬНО!
    Учасники АТО мають можливість отримати безкоштовну психологічну реабілітацію в реабілітаційних установах України


    Відповідно до Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення заходів щодо психологічної реабілітації постраждалих учасників антитерористичної операції управління соціального захисту населення райдержадміністрації організовує направлення учасників АТО до реабілітаційних установ.
    Реабілітаційні послуги надаються учасникам АТО в реабілітаційних установах, з якими Державною службою України у справах ветеранів війни та учасників антитерористичної операції в установленому законодавством порядку укладено відповідний договір про надання реабілітаційних послуг.

    Для отримання направлення на психологічну реабілітацію в реабілітаційній установі необхідно:

    І. Звернутися до управління соціального захисту населення райдержадміністрацій:
    - зареєстрованим місцем проживання;
    - фактичним місцем проживання відповідно до довідки про взяття на облік (для осіб, що переселилися з тимчасово окупованої території). 

    ІІ. Заповнити заяву встановленого зразку. 

    До заяви додається:
    - копія посвідчення учасника бойових дій або інваліда війни;
    -   копія документа, що підтверджує безпосереднє залучення до виконання завдань антитерористичної операції в районах її проведення.
    (Під час подання копій, особа надає їх оригінали для огляду).

    ІІІ.Орган соціального захисту населення:
    - реєструє зазначені вище документи; 
    - видає учаснику АТО, за його бажанням, до однієї із чотирьох реабілітаційних установ, які здійснюють психологічну реабілітацію, направлення на реабілітацію. 

    Реабілітаційні установи в яких учасники антитерористичної операції мають можливість отримати послуги з психологічної реабілітації:

     

    ТОВ “Санаторій “Феофанія” - 03143, м. Київ, Голосіївський район, вул. Академіка Лебедєва, 27 тел. (044)469-56-71, 526-71-12.

    Менський санаторій “Остреч” - 15600, Чернігівська обл., Менський район, м. Мена, урочище Остреч, буд.4, тел. (04644) 2-14-12, факс (04644) 2-14-00; веб-сайт санаторію: www.ostrech.org.

    ДП ”Клінічний санаторій “Курорт Березівські мінеральні води” ЗАТ “Укрпрофздоровниця” - 62363, Харківська область, Дергачівський район, с. Березівське, тел. (057)700-33-16, факс (057)712-20-27, веб-сайт санаторію: www.berminvody.com.ua.

    ДП “Південь-Курорт-Сервіс” санаторій “Орізонт” - 67780, Одеська обл., Білгород-Дністровський р-н, смт. Сергіївка, вул. Гагаріна, 1а, тел. (04849) 4-87-10, 4-88-41, факс (04849) 4-88-41.


    Додаткову інформацію можна отримати в управлінні соціального захисту населення районної державної адміністрації за телефоном: (03357) 2-20-67.

    Розробка: Відділ інформаційних технологій
    апарату Волинської облдержадміністрації
    Інформаційне наповнення:
    Камінь-Каширська районна державна адміністрація
    Усі права на матеріали, розміщені на цьому сайті, належать Камінь-Каширській райдержадміністрації.
    Адреса: 44500, м. Камінь-Каширський, вул. Воля, 2, т/ф. 50486, т. 23332, E-mail: info@kamadm.gov.ua
    © 2014 kamadmin.gov.ua