26 травня 2018 ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ
Відомості про район
Нормативно-правова база
Регуляторна політика
Прес-центр
Інвестиційний довідник
  • Публічна інформація
  • Реформи в Україні
  • Запобігання проявам корупції
  • Державний реєстр виборців
  • Центр зайнятості інформує
  • Оголошення
  • Громадська рада при РДА
  • Безоплатна правова допомога
  • Вивчення громадської думки
  • РДА звітує
  • Центр надання адмін послуг
  • Правове забезпечення
  • Ресурсний центр громад
  • Генеральні плани
  • Децентралізація влади
  • Соціальний захист населення
  • Пенсійний фонд інформує
  • Територіальний центр
  • Очищення влади
  • Використання бюджетних коштів
  • Енергоефективність
  • Звернення громадян
  • Містобудівні умови та обмеження
  • АРХІВ НОВИН

    « Травень 2018 »
    Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
      1 2 3 4 5 6
    7 8 9 10 11 12 13
    14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27
    28 29 30 31      

    Середа, 01 жовтня 2014 14:32

    Зміни до субсидії

    01.10.2014 р.

    Змінено порядок надання субсидій

         З 1 жовтня змінюється порядок призначення житлових субсидій. Відповідне рішення Уряд ухвалив з метою підтримки малозабезпечених верств населення в умовах підвищення цін і тарифів на житлово-комунальні послуги .

         Зокрема, запроваджуються нові терміни: соціальна норма житла і соціальні нормативи користування житлово-комунальними послугами, на які держава надаватиме пільги, субсидії та компенсації.

         Так, соціальна норма житла (в порівнянні з нормами, на які надавалися субсидії раніше) стає вигіднішою для більшості отримувачів субсидій. А соціальні нормативи користування житлово-комунальними послугами розраховані на основі аналізу фактичних обсягів споживання природного газу, води та електроенергії, що дозволить державі забезпечувати соціальну підтримку на оплату реальних обсягів споживання цих послуг.

         Також збільшені соціальні нормативи на користування електричною енергією. З часу, коли вони були затверджені останнього разу (1995 рік), споживання електричної енергії населенням зросло як за рахунок появи більшої кількості потужних приладів, так і за рахунок переходу від споживання газу до споживання електричної енергії. Крім того, введено нову категорію споживачів, у яких відсутнє централізоване водопостачання, і вони використовують електричні водонагрівачі. До цього часу відповідної норми взагалі не було.

         Згідно з удосконаленим порядком призначення житлових субсидій, з метою забезпечення соціального захисту малозабезпечених категорій громадян державою збільшено соціальну норму житла, на яку буде надаватися житлова субсидія.

         Крім того, встановлені нові нормативи на споживання громадянами природного газу, які розраховані, виходячи з обсягів природного газу за минулий опалювальний період саме отримувачами житлових субсидій. Разом з тим, у зв'язку з тим, що більшість населення не має фактично приладів обліку споживання природного газу, який використовується для приготування їжі та підігріву води, було переглянуто за фактом споживання норми природного газу, які використовуються для цих потреб.

         Встановлені соціальні нормативи централізованого водопостачання. Якщо раніше відповідні нормативи затверджувалися органами місцевого самоврядування, а громадяни, відповідно, сплачували за цими нормативами і на них же надавалися житлові субсидії, то з 1 жовтня встановлюються єдині соціальні нормативи для всієї держави.

         Разом з цим, порядок звернення за житловою субсидією передбачає необхідність подачі відповідного звернення громадянином до органу праці та соціального захисту населення за зареєстрованим місцем проживання. Якщо до 1 жовтня право на отримання субсидії мали громадяни, які є власниками житлового приміщення, і які оплачували житлово-комунальні послуги, то з 1 жовтня за субсидією може звернутися будь-яка особа, яка зареєстрована в житловому приміщенні, і на яку відкрито особові рахунки.

         Право на субсидію мають громадяни, які оплачують комунальні послуги більше, ніж визначений Кабінетом Міністрів обов'язковий розмір платежу.

         Крім цього, змінюється принцип розрахунку обов'язкового відсотка платежу сім'ї за житлово-комунальні послуги при призначенні житлових субсидій. Відтепер він залежатиме виключно від доходів сім'ї. Обов'язковий відсоток індивідуально розрахований для кожної конкретної сім'ї.

         Новий механізм передбачає індивідуальний розрахунок відсотка обов'язкового платежу сім'ї за житлово-комунальні послуги залежно від розміру доходів. Для обрахунку обов'язкового відсотка платежу необхідно буде: визначити середньомісячний дохід сім'ї на одного члена за попередні 6 місяців (сукупний дохід домогосподарства за попередні 6 місяців розділити на кількість осіб, які входять до домогосподарства і на 6 місяців) та розрахувати обов'язковий відсоток платежу за встановленою формулою (середньомісячний дохід на одну особу за попередні 6 місяців ділиться на прожитковий мінімум на одну особу (у 2014 році – 1176 грн.) і на базовий коефіцієнт 2, після чого множиться на базовий коефіцієнт 15%).

         Крім того, новий порядок нарахування субсидій заохочуватиме споживачів до енергозбереження: субсидія призначатиметься виходячи з соціальних нормативів споживання житлово-комунальних послуг, і перерахунок розміру призначеної субсидії за фактичними обсягами споживання послуг не здійснюватиметься. При цьому сума субсидії, яку органами соцзахисту населення перераховано на рахунки виконавців або виробників житлово-комунальних послуг для оплати їх вартості в розмірі соціальних нормативів і яка не використана сім'єю внаслідок економії споживання послуг, зараховується виконавцем або виробником як оплата обов'язкової частки платежу сім'ї на наступний розрахунковий період.

         Порядок звернення за житловою субсидією залишився незмінним. Як і раніше, для її призначення необхідно звернутися до органу соціального захисту населення за місцем реєстрації. При цьому необхідно надати довідку про доходи осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні, а також заповнити бланки заяви та декларації про доходи і майновий стан. Пенсіонери мають заповнити лише заяву та декларацію. Інші документи, що необхідні для надання субсидії, збираються безпосередньо спеціалістами управління.

    Нормативи споживання послуг

    Послуга Норма до 1.10.2014                                                        Соціальна норма з 1.10.2014

    НОРМА ЖИТЛА:

    пільги 21 м2 на особу + 10,5 м2 на сім'ю                                               не змінюється

                                                                                            субсидії 13,65 м2 на особу + 35,22 м2 на сім'ю

    СПОЖИВАННЯ ПРИРОДНОГО ГАЗУ:

    на опалення 11 м3 на 1 м2 площі                                  в опалювальний період 7 м3 на 1 м2 площі * кориг. коеф.

    (в опалювальний період)

    на газову плиту (приготування їжі) 9,8 м3 на особу                                      6 м3 на особу

    на газову плиту (приготування їжі і підігрів води) 18,3 м3 на особу             9 м3 на особу

    на газову плиту і водонагрівач 23,6 м3 на особу                                         18 м3 на особу

    ЦЕНТРАЛІЗОВАНЕ ВОДОПОСТАЧАННЯ:

    постачання холодної води встановлювалась органами

    місцевого самоврядування                                        2,4 м3 на особу (за наявності централіз. постачання гарячої води)

                                                                                        4 м3 на особу (за відсутності централіз. постачання гарячої води)

    постачання гарячої води встановлювалась органами

    місцевого самоврядування                                                                        1,6 м3 на особу

    СПОЖИВАННЯ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ:

    на опалення 28 кВт.год на 1 м2 площі в

    опалювальний період                                                       65 кВт.год на 1 м2 площі * кориг. коеф. (в опалювальний період)

    у будинках, обладнаних стаціонарними

    електроплитами 100 кВт.год на сім'ю з однієї - двох осіб

    + 25 кВт.год на іншого члена сім'ї                                          130 кВт. год на сім'ю з однієї особи + 30 кВт. год на іншого члена сім'ї

                                                                                                         (за наявності централіз.                постачання гарячої води)

                                                                                              150 кВт. год на сім'ю з однієї особи + 30 кВт. год на іншого члена сім'ї

                                                                                                          (за відсутності централіз. постачання гарячої води)

    у будинках, не обладнаних стаціонарними

    електроплитами 75 кВт.год на сім'ю з однієї -двох осіб

    + 15 кВт.год на іншого члена сім'ї

                                                                                             90 кВт. год на сім'ю з однієї особи + 30 кВт. год на іншого члена сім'ї

                                                                                                           (за наявності централіз. постачання гарячої води)

                                                                                           120 кВт. год на сім'ю з однієї особи + 30 кВт. год на іншого члена сім'ї

                                                                                                      (за відсутності централіз. постачання гарячої води

    Четвер, 25 вересня 2014 09:03

    Засідання комісії

     

     

    24 вересня 2014 року    в управлінні відбулося засідання комісії з питань призначення усіх видів соціальних допомог. Розглянуто  36 справ по призначенню державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, з яких 27 сім’ям   призначено, відмовлено 9 сім‘ям. Також комісією розглянуто 11 справ по призначенню населенню  субсидії на тверде паливо.  Комісія у своїй діяльності керувалася вимогами чинного законодавства.

     

    Четвер, 25 вересня 2014 08:57

    УВАГА!!!

    Четвер, 18 вересня 2014 15:17

    засідання комісії

    17 вересня 2014 року  в управлінні відбулося засідання комісії з питань призначення усіх видів соціальних допомог. Розглянуто  52 справи по призначенню державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, з яких 42 сім’ям   призначено, відмовлено 10 сім‘ям. Також комісією розглянуто 3 справи по призначенню населенню  субсидії на тверде паливо.  Комісія у своїй діяльності керувалася вимогами чинного законодавства.

    ДЕРЖАВНА ПІДТРИМКА СІМЕЙ З ДІТЬМИ

    переведення допомоги за місцем фактичного проживання (перебування) або первинне призначення:

    - допомога при народженні  (усиновленні) дитини;

    - допомога одиноким матерям;

    - допомога опікунам та піклувальникам;

    - допомога дітям-інвалідам та інвалідам з дитинства;

    - допомога малозабезпеченим сім’ям;

    - тимчасова допомога на дітей, один з батьків яких ухиляється від сплати аліментів;

    Куди звертатися: управління соціального захисту населення Камінь – Каширської районної державної адміністрації, вул. Воля,2, м. Камінь – Каширський, тел. 2-34-81, 5-05-09  

     

    Основні документи, які необхідно мати при собі:

    - паспорт;

    - свідоцтво про народження дитини;

    - довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (за наявності)

    08.09.2014 р. до управління соціального захисту населення райдержадміністрації надійшли кошти на  виплату державних  соціальних  допомог за вересень 2014р.:

      ● сім’ям з дітьми, в т.ч.:

     - допомога у зв’язку з вагітністю та пологами - 46 особам на суму 74018,49  грн.;

     - допомога при народженні  дитини -  3430 особам на суму 4886382,23 грн.;

     - допомога по догляду за дитиною до 3-х років – 257 особам на суму 25688,48  грн.;

     - допомога на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування - 16 особам на суму 61506,16 грн.;

     - допомога при усиновленні дитини – 4 особам на суму 6459,78 грн.;

     - допомога одиноким матерям – 383 особам на суму 192261,68 грн.;

     ● тимчасової державної допомоги дітям – 85 особам на суму 56060,61 грн.;

     ● державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям  – 922 особам на суму 4050069,99  грн.;

     ● допомога інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам  - 754 особам на суму 1,3 млн. грн.

    ● тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів – 104 особам на суму 63343,27  грн.;

               Виплата допомог буде проведена вчасно та в повному обсязі.

    04.09.2014 р.   Управління соціального захисту населення повідомляє, що внесені зміни до статті 4 Закону України “Про реабілітацію інвалідів” щодо забезпечення виробами медичного призначення, технічними та іншими засобами реабілітації учасників антитерористичної операції, які постраждали під час її проведення.

              Зазначеними змінами передбачено, що військовослужбовців (резервістів, військовозобов’язаних) та працівників Збройних Сил України, Національної гвардії України, Служби безпеки України, Служби зовнішньої розвідки України, Державної прикордонної служби України, осіб рядового, начальницького складу, військовослужбовців, працівників Міністерства внутрішніх справ України, Управління державної охорони України, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, інших утворених відповідно до законів України військових формувань, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення та перебували безпосередньо в районах проведення антитерористичної операції, а також працівників підприємств, установ, організацій, які залучалися та брали безпосередню участь в антитерористичній операції в районах її проведення у порядку, встановленому законодавством, а також мирних громадян, які проживали в районах проведення антитерористичної операції за умови, якщо такими особами не вчинено кримінальних правопорушень, забезпечуватимуться виробами медичного призначення, технічними та іншими засобами реабілітації, послугами медичної реабілітації, санаторно-курортним оздоровленням на підставі висновків ЛКК чи рішень військово-лікарських комісій незалежно від встановлення їм інвалідності.

    Четвер, 11 вересня 2014 08:58

    Засідання комісії

    03.09.2014 року  в управлінні відбулося засідання комісії з питань призначення усіх видів соціальних допомог. Розглянуто  33 справи по призначенню державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, з яких 20 сім’ям   призначено, відмовлено 10 сім‘ям. Також комісією розглянуто 3 справи по призначенню населенню  субсидії на тверде паливо.  Комісія у своїй діяльності керувалася вимогами чинного законодавства.

    КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

    ПОСТАНОВА

     

    від 5 квітня 2014 р. № 83

    Київ

     

     

    Про посилення соціального захисту населення в умовах підвищення цін і тарифів на комунальні послуги

     

     Кабінет Міністрів України постановляє:

     1. Затвердити Порядок призначення і надання населенню компенсації додаткових витрат на оплату комунальних послуг в умовах підвищення цін і тарифів на послуги, що додається.

     2. Установити, що фінансування витрат, пов’язаних з наданням населенню компенсації додаткових витрат на оплату комунальних послуг в умовах підвищення цін і тарифів на послуги (далі - компенсація), здійснюється за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот згідно з Порядком фінансування видатків місцевих бюджетів на здійснення заходів з виконання державних програм соціального захисту населення за рахунок субвенцій з державного бюджету, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 4 березня 2002 р. № 256 (Офіційний вісник України, 2002 р., № 10, ст. 482; 2003 р., № 44, ст. 2309).

     3. Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським державним адміністраціям за участю органів місцевого самоврядування забезпечити:

     організацію та координацію діяльності структурних підрозділів з питань соціального захисту населення, житлово-комунального господарства, газо- та енергопостачальних організацій з надання компенсації;

     утворення робочих комісій з питань координації діяльності з надання компенсації;

     інформування населення (через засоби масової інформації, шляхом запровадження телефонних “гарячих ліній”, організації зустрічей з громадянами за місцем проживання, виготовлення інформаційних матеріалів тощо) про порядок надання компенсації;

     щоденний прийом громадян, які звернулися за наданням компенсації, у зручний для населення час;

     подання житлово-експлуатаційними організаціями, житлово-будівельними (житловими) кооперативами, об’єднаннями співвласників багатоквартирного будинку та підприємствами, що надають комунальні послуги, органам соціального захисту населення інформації про розміри плати за комунальні послуги для надання компенсації.

     4. Міністерству соціальної політики:

     забезпечити моніторинг надання компенсації;

     розробити програмне забезпечення для надання компенсації.

     5. Ця постанова набирає чинності з 1 липня 2014 року.

    Прем'єр-міністр України                                                          В.ЯЦЕНЮК

     

                                                                                 

                                                                   ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                   постановою Кабінету Міністрів України

                                                                   від 5 квітня 2014 р. № 83

     

     

    ПОРЯДОК

    призначення і надання населенню компенсації додаткових витрат на оплату комунальних послуг в умовах підвищення цін і тарифів на послуги

     

     1. Цей Порядок визначає механізм призначення і надання населенню компенсації додаткових витрат на оплату послуг газопостачання, централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води (далі - комунальні послуги) в умовах підвищення цін і тарифів на зазначені послуги.

     2. Дія цього Порядку поширюється на сім’ї, які складаються з громадян України, іноземців, осіб без громадянства, які на законних підставах перебувають на території України, якщо середньомісячний сукупний дохід сім’ї за попередні шість місяців не перевищував величини прожиткового мінімуму для сім’ї, що визначається як сума прожиткових мінімумів для кожного члена сім’ї відповідно до його належності до основних соціальних і демографічних груп населення.

     Для цілей цього Порядку до складу сім’ї включаються особи, які зареєстровані у житловому приміщенні (будинку).

     3. Розрахунок сукупного доходу для призначення компенсації додаткових витрат на оплату комунальних послуг (далі - компенсація) провадиться відповідно до Методики обчислення сукупного доходу сім’ї для всіх видів соціальної допомоги, затвердженої наказом Міністерства праці та соціальної політики, Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції, Міністерства фінансів, Державного комітету статистики, Державного комітету молодіжної політики, спорту і туризму від 15 листопада 2001 р. № 486/202/524/455/3370.

     У разі коли будь-хто з працездатних членів сім’ї надає інформацію про відсутність доходів за будь-який місяць протягом періоду, за який визначається сукупний дохід, до розрахунку приймається дохід такого члена сім’ї на рівні прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

     4. Компенсація надається на безповоротній основі, її отримання не пов’язане із зміною форми власності житла і не тягне за собою таку зміну.

     5. Призначення компенсації здійснюється управліннями праці та соціального захисту населення районних, районних у мм. Києві та Севастополі держадміністрацій, структурними підрозділами з питань праці та соціального захисту населення виконавчих органів міських, районних у містах (у разі створення) рад (далі - органи соціального захисту населення).

     6. Компенсація розраховується як різниця між розміром плати за комунальні послуги у межах норм споживання (з урахуванням пільг та субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг (далі - субсидія), які надаються відповідно до законодавства) після підвищення цін і тарифів на комунальні послуги та розміром відповідного платежу, який сім’я сплачувала до зміни цін і тарифів на комунальні послуги. При цьому застосовуються норма володіння чи користування загальною площею житла та норми споживання комунальних послуг, з урахуванням яких призначається субсидія.

     7. Для призначення компенсації особа, яка зареєстрована у житловому приміщенні (будинку) (далі - заявник), звертається до органу соціального захисту населення за місцем реєстрації з відповідною заявою та пред’являє паспорт громадянина України, паспортний документ іноземця або особи без громадянства.

     У заяві зазначаються такі відомості про всіх осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку): прізвище, ім’я та по батькові, число, місяць, рік народження, серія, номер паспорта громадянина України (паспортного документа іноземця або особи без громадянства), ким і коли виданий, реєстраційний номер облікової картки платника податків (не зазначається фізичними особами, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті), види отримуваного доходу за попередні шість місяців та згода на обробку персональних даних. Крім того, наводиться перелік комунальних послуг, якими користується сім’я, із зазначенням реквізитів підприємств, що надають послуги.

     До заяви додаються:

     довідка про склад зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб;

     довідки про доходи кожної особи, зареєстрованої у житловому приміщенні (будинку), за формою, затвердженою наказом Міністерства праці та соціальної політики від 27 серпня 2004 р. № 192 (крім довідок про розмір пенсії та соціальної допомоги).

     8. На запит органів соціального захисту населення житлово-експлуатаційні організації, житлово-будівельні (житлові) кооперативи, об’єднання співвласників багатоквартирного будинку та підприємства, що надають комунальні послуги (далі - підприємства), подають у п’ятиденний строк з дня надходження запиту інформацію про:

     1) середньомісячний розмір плати за фактично спожиті комунальні послуги у межах норм споживання (з урахуванням пільг та субсидій, які надавалися відповідно до законодавства) до зміни цін і тарифів на комунальні послуги - окремо для опалювального та неопалювального періоду;

     2) розмір плати за комунальні послуги виходячи з фактичного обсягу середньомісячного споживання комунальних послуг у попередньому періоді у межах норм споживання (з урахуванням пільг, які надаються відповідно до законодавства) після зміни цін і тарифів на комунальні послуги - окремо для опалювального та неопалювального періодів.

     Органи соціального захисту населення мають право робити запити та у строк до 10 календарних днів з дня надходження відповідного запиту безоплатно отримувати від органів доходів і зборів, територіальних органів Пенсійного фонду України, інших органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування інформацію, необхідну для перевірки достовірності даних, отриманих від заявника.

     9. Орган соціального захисту населення у десятиденний строк після надходження інформації, передбаченої у пункті 8 цього Порядку, здійснює розрахунок компенсації у такій послідовності:

     1) визначає розмір плати за комунальні послуги після зміни цін і тарифів на послуги як різницю між розміром плати за комунальні послуги, зазначеним у підпункті 2 пункту 8 цього Порядку, і розміром частки субсидії, призначеної для відшкодування витрат на оплату таких послуг, після зміни цін і тарифів на комунальні послуги;

     2) визначає розмір компенсації як різницю між розрахованим відповідно до підпункту 1 цього пункту розміром плати за комунальні послуги після зміни цін і тарифів на послуги і середньомісячним розміром плати за фактично спожиті комунальні послуги, зазначеним у підпункті 1 пункту 8 цього Порядку.

     Розмір компенсації розраховується окремо для кожного виду комунальних послуг в опалювальний, неопалювальний періоди, а також у неповні місяці опалювального періоду пропорційно кількості днів опалювального періоду у зазначених місяцях.

     10. Компенсація розраховується з місяця звернення за її наданням до завершення опалювального періоду 2014-2015 років. Якщо звернення за наданням компенсації надійшло протягом трьох місяців з дня набрання чинності цим Порядком, за бажанням заявника компенсація може бути призначена з травня 2014 року.

     У разі підвищення цін і тарифів на комунальні послуги протягом періоду надання компенсації її розмір перераховується з урахуванням такого підвищення.

     11. Після прийняття рішення про надання компенсації орган соціального захисту населення інформує про це заявника шляхом надіслання повідомлення, в якому зазначається розмір компенсації для кожного виду комунальних послуг в опалювальний, неопалювальний періоди, а також у неповні місяці опалювального періоду та період надання такої компенсації.

     12. Орган соціального захисту населення щомісяця до 25 числа подає підприємствам списки осіб, яким призначено компенсацію, із зазначенням її розміру.

     У разі здійснення перерахунку розміру компенсації з урахуванням підвищення цін і тарифів на комунальні послуги орган соціального захисту населення подає підприємствам списки осіб із зазначенням перерахованих розмірів компенсації.

     13. Компенсація щомісяця перераховується підприємствам, що надають комунальні послуги, і зараховується на особові рахунки заявника.

     14. Надання компенсації припиняється:

     за поданням підприємства, якщо заявник не оплачує комунальні послуги (крім випадків, пов’язаних із затримкою виплати заробітної плати, пенсії тощо, яка підтверджується відповідними документами) - з місяця, в якому надійшло таке подання. Подання вноситься підприємствами органам соціального захисту населення до 10 числа місяця, що настає за місяцем, в якому виникли такі обставини;

     якщо заявник приховав або свідомо подав недостовірні дані про доходи та склад осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку), що вплинули на встановлення права на компенсацію і визначення її розміру, внаслідок чого йому була надміру перерахована сума компенсації, - з місяця, в якому виявлено порушення;

     у разі переїзду сім’ї в іншу місцевість та настання обставин, що унеможливлюють надання компенсації (зокрема смерть одинокої особи), - з місяця, що настає за місяцем, в якому відбулися зміни;

     за заявою отримувача компенсації - з місяця, що настає за місяцем подання відповідної заяви.

     У разі коли надання компенсації припинено у зв’язку з тим, що заявник не оплатив спожиті комунальні послуги, він набуває право на отримання компенсації з місяця, що настає за місяцем подання документів, що підтверджують погашення заборгованості, яка виникла за період отримання компенсації.

     Сума компенсації, перерахованої надміру внаслідок свідомого подання заявником документів з недостовірними відомостями, повертається ним на вимогу органу соціального захисту населення.

     У разі коли заявник добровільно не повернув надміру перераховану суму компенсації, питання про її стягнення органи соціального захисту населення вирішують у судовому порядку.

     15. Органи соціального захисту населення формують щодо кожного отримувача компенсації справу, в якій зберігаються матеріали, необхідні для призначення компенсації, та розрахунки її розміру.

    Четвер, 11 вересня 2014 08:55

    Засідання комісії

    27.08.2014 року   в управлінні відбулося засідання комісії з питань призначення усіх видів соціальних допомог. Розглянуто  35 справ по призначенню державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, з яких 17 сім’ям   призначено, відмовлено 12 сім‘ям. Також комісією розглянуто 6 справ по призначенню населенню  субсидії на тверде паливо.  Комісія у своїй діяльності керувалася вимогами чинного законодавства.

    Четвер, 11 вересня 2014 08:32

    Засідання комісії

    Розробка: Відділ інформаційних технологій
    апарату Волинської облдержадміністрації
    Інформаційне наповнення:
    Камінь-Каширська районна державна адміністрація
    Усі права на матеріали, розміщені на цьому сайті, належать Камінь-Каширській райдержадміністрації.
    Адреса: 44500, м. Камінь-Каширський, вул. Воля, 2, т/ф. 50486, т. 23332, E-mail: info@kamadm.gov.ua
    © 2014 kamadmin.gov.ua